Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

tonny

tonny

02-11-2008 om 14:48

Ik houd van ....


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

04-11-2008 om 09:59

Mieke

ja die natte straat, daar ga ik weer helemaal mee mee,

en die droom! oh het was hysterisch je had me moeten zien, met een kolf apparaat wat nog het meest leek op de fietstoeter van super de boer. Om te gillen!

knappe vrouw hoor, die mij zover krijgt dat ik borstvoeding ga geven LOL

ik kom idd naar de meeting
(al is mijn auto weer eens stuk... grrrr tegen die tijd zal het wel weer opgelost zijn)

Polly Shearman

Polly Shearman

04-11-2008 om 15:03

Mieke ( ot)

Ooh ik droom regelmatig over draadjes hier op oo blijkbaar maakt het dan indruk.
straks ga ik weer dromen dat jij met leonhard beschuitjes eet ! whahahahah

Ik hou van..

mijn kinderen en man natuuurlijk...staat met stip nr. 1

familie

Carnaval

katten

wijn en bier

pasgeboren baby's

zomer

vakantie in Frankrijk

Heel veel dingen

ik wou dat ik de gave had om meer te genieten, want ik ben rijk met mijn gezin waar iedereen gezond is. Ik hou het meest van mijn dochter, die staat qua 'houden van' boven alles en iedereen.

Ik hou verder van
- cola light, ik drink een halve liter cola light per dag, je kan het ook een verslaving noemen
- zomer met af en toe tropische temperaturen
- dieren, ik was als kind al helemaal gek op dieren
- winkelen met een goed gevulde pot geld, komt sinds we hier wonen niet meer voor
- ons huis=het krot, ook al kost het telkens maar extra geld ooit gaat het er uitzien zoals ik in mijn hoofd heb
- mijn werk, het proces en het eindresultaat wat telkens boeiend blijft

En mensen hier op oo, sommige hebben mij door moeilijke tijden gesleept met simpel wat opbeurende en begrip volle reacties, totaal belangeloos, wat ik elke keer heel bijzonder vind.

Mijn liefdes...

Ik houd zielsveel van mijn lieve man, die gelijk zei dat ik dan maar snel even op en neer naar NL moet gaan om mijn moeder die knuffel te geven, ongeacht de kosten en opvang voor de kinderen. Helaas gaat het waarschijnlijk niet, hij moet zelf op zakenreis en de kinderen helemaal alleen in Texas laten, kan ik niet.

Die kinderen, die zo vreselijk kunnen ruzieen en nu giechelend aan het opruimen zijn.

Onze zoon die elke middag luid 'mama' roepend op me afrent op het schoolplein.

Onze dochter die rustig aan komt lopen en de liefste zachte knuffel geeft op datzelfde schoolplein.

Onze oudste dochter die blij roepend het huis in komt lopen en mij eerst een hele dikke knuffel geeft en dan op zoek gaat naar eten.

Ons hondje met zijn zielige oogjes die bijna elke dag weer dichtgekoekt zitten en dan toch proberen mij te vinden en dan terwijl hij tegen het keukeneiland oploopt blij kwispelt omdat hij me ruikt en hoort. (Hij heeft chronische droge ogen en daardoor regelmatig ontstekingen.)

Mijn lieve vriendinnen hier, we zijn surrogaat-familie geworden.

Mijn nieuwe beroep waarin ik hart en ziel kan leggen. Eindelijk heb ik iets gevonden wat ik echt leuk vind om te doen en waarmee ik ook nog wat geld kan verdienen.

Mijn heerlijke Batavus, die zoooooo veel lekkerder fietst dan die stomme Amerikaanse fietsen.

Mijn auto die zo heerlijk optrekt.

Hardlopen en het gevoel naderhand.

Mijn laptop, het internet en Ouders Online, zodat ik nog een beetje weet wat er in NL gebeurt.

Chili, wat een prachtig land! En onze oudste is er geboren.

Engeland en echt Engels, niet dat geknauw hier.

Turkije en vooral de mooie baaien in het Zuiden.
De Dominicaanse Republiek en Texas, omdat twee van onze kinderen er geboren zijn.

Paling, haring, drop, boerenkool...

Een frisse dag, waarop je heerlijk adem kunt halen.

Lekker in bad of in de hot tub met die lieve man van mij, compleet met een glas wijn.

Samen de hond uitlaten.
Samen naast elkaar op de bank zitten internetten en dan af en toe iets voorlezen van onze favoriete fora.

Wijn drinken en lekker eten, vooral in goed gezelschap.

Onze vrienden over de hele wereld, al mailen we sommigen maar zelden, ze zitten in ons hart.

Melancholie.
Foto's kijken en terug denken aan alles wat we hebben meegemaakt en aan de vrienden die we hebben gemaakt.

Het leven en dat we toch maar weer mooi levend uit een orkaan zijn gekomen.

De mooie nieuwe muren in ons huis, dat eigenlijk best lelijk is en dertien in een dozijn is, maar waar ik toch wel van houd.

Etc, etc. Er is gewoon zoveel om van te houden!

Muusje

Jujube

Jujube

05-11-2008 om 09:57

Ik houd van

Ik houd van het feit dat Obama met een overgrote meerderheid is gekozen als nieuwe president van de USA. Een historische gebeurtenis!
Groet,
Jujube

Bastet

Bastet

05-11-2008 om 10:22

Heel historisch

Mijn kinderen zaten vanochtend alledrie gekluisterd aan de tv,inderdaad een historische gebeurtenis,dit vergten ze niet meer.
Groetjes,Bastet

Ik hou van....

-een zwoele zomeravond met vrienden

-de geur van pas gemaaid gras

-vakantie

-een heerlijke zondag zonder afspraken en verplichtingen

-een rondje hardlopen(vooral als het lekker gaat

en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik hou het meest van het feit dat ik nog genieten kan

Bellefleur

Bellefleur

07-11-2008 om 16:50

Ik hou van

Beter worden. Na 8 weken duizelig te zijn geweest, knap ik nu toch echt op. Raar maar waar, het best voel ik me op de fiets. En dus heb ik al heel wat kilometers in de benen: ik hou van het open Groningerland. Ik hou van het geluid van smienten. Ik hou van mistige ochtenden. Ik hou van het ontdekken van een piepklein begraafplaatsje. Nooit geweten dat die daar was. Ik hou van het stille dwarrelen van al die blaadjes. Ik hou van de geur van stro. En van het konijnenhok schoonmaken met maar liefst 5 blije kinderen en 2 konijnen om me heen. Soms, heel soms besef ik hoe gelukkig ik ben. En dit is zo´n soms.

nyed

nyed

09-11-2008 om 23:06

En ik hou van

Schuimblokken(ouderwets snoep), sauna, dieren en mijn kinderen,
lekker ongestoord rommelen en knutselen, zeilen en lezen en heel internet afstruinen naar leuke dingen om te doen en te lezen.

tonny

tonny

10-11-2008 om 09:07

Ik hou van...

leuke onderhoudende dromen.
de wekker nog een keertje uitzetten.
schone buiten drooggewaaide was.
bloembollen poten.
herfstkleuren.
door losse bladeren struinen (zonder hondenpoepverrassing).
het voldane gevoel dat ik éindelijk de afzuigkap heb schoongemaakt.
chocola van cote d'or.
mijn dochter die met de radio meezingt.
kwetterende mussen op het hek.

tonny

christie smits

christie smits

10-11-2008 om 20:05

hou van......

mijn man en kinderen, uitslapen, wijn, patat, lekker niks hoeven in het weekend, mijn caravan, uit eten gaan, spannende boeken lezen, mijn bed, sneeuw, zon, lachen, keihard meezingen met mn favoriete muziek, kaarsjes aansteken als het vroeg donker wordt, winkelen, weekendjes weg....

xx

Oh, lidwientje!

Die merels kunnen wat mij betreft gelijk in een draadje over wat ik mis uit Nederland!

Muusje

Ik hou van

- mijn vriend en zoonlief
- de seizoenen
- storm om het huis, gordijnen dicht, kaarsjes aan
- zaterdagavond vroeg huispak/pyama en met zn
drietjes tv-kijken met chippies
- lezen
- computeren op mn nieuwe laptop lekker op de bank
- mn zoon die uit zn dak gaat als hij een goal scoort
- spontane zoen/knuffel van zoonlief (6 jaar, wordt
steeds minder dus elke zoen is meegenomen
- op vrijdagavond een pizza bestellen en lekker op de
bank opeten
- etc etc

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.