Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Olivia

Olivia

25-12-2018 om 13:04

ik zoek een spons-handschoen, waar te koop?


Alison

Alison

31-12-2018 om 16:12

Olivia

Sorry, vergeten verslag te doen.
De sponshandschoenen zijn binnen. Een roze en een blauwe. Je hebt geen kleurkeuze. Het zijn echte handschoenen waar je je hand in kunt stoppen. Het model van een washandje zeg maar. Ze zijn gemaakt van sponsachtig materiaal. Een kant is wat ruwer. Het ziet er wel aangenaam uit allemaal. Ik ben totaal niet van de washandjes of sponzen en ik heb ze allebei aan mijn vader gegeven. Ik zal straks eens vragen of hij ze al uitgeprobeerd heeft.
Bij de Kruidvat zit je inderdaad met het minimumbestelbedrag. Ik heb dat opgelost door schoonmaakspullen en wc papier mee te bestellen. Dat heb ik toch altijd nodig.

Olivia

Olivia

04-01-2019 om 10:32

Alison

Bedankt Alison, ik heb ze uiteindelijk ook maar besteld, even op de gok, ook twee, en ik kreeg ook een roze en een blauwe Maar mijn moeder is er super blij mee, blijkbaar zijn het dezelfde als die ze ooit had, maar die niet meer in de winkel te koop zijn. Ik heb het ook opgelost door wat spullen te kopen die ik zo nu en dan bij het kruidvat haal, nu heb ik dan een voorraadje, en de doos zelf bij het Kruidvat opgehaald, dus geen extra verzendkosten o.i.d..
Toch nog heel erg bedankt voor de link, ik had gezocht op spons - geen resultaat, op handschoen - geen resultaat, op sponshandschoen - geen resultaat. Lastig dat ze dus ook de woorden niet los als resultaat weergeven, alleen op badhandschoen kan je het blijkbaar vinden, en dat woord had ik niet bedacht

Alison

Alison

04-01-2019 om 14:56

Vader

Fijn dat ze je moeder bevallen. Mijn vader vind het niks. Ze schuren niet hard genoeg zei hij. Jammer maar ik heb nu in ieder geval voorlopig genoeg wcpapier

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.