Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Lou

Lou

21-09-2018 om 14:05

Ik zoek een stripverhaaltje

Ik heb ooit een stripverhaaltje gezien, van hooguit één pagina, dat gaat over de verschillen tussen een man en een vrouw als ze uit elkaar gaan. Links zie je de stadia waar de man doorheen gaat en rechts hoe het sinds de scheiding met de vrouw gaat (of andersom). De boodschap was ongeveer: na drie dagen zit de vrouw in haar eentje thuis te huilen en de man gaat uit met zijn vrienden. Na een half jaar gaat de vrouw uit met haar vrienden en zit de man in zijn eentje thuis te huilen.

Nu heb ik dat stripje eigenlijk nodig. Of nou ja, nodig, ik zou het goed kunnen gebruiken. Maar ik heb geen idee waar ik het heb gezien of wie de tekenaar is.

Wie weet stomtoevallig welk stripje ik bedoel?

Jasmijn

Jasmijn

21-09-2018 om 14:15

ja

Ja ik weet welke je bedoelt, heb hem ook ooit gezien, maar je hebt niets aan mij, want ik weet ook niet meer waar.

Lou

Lou

21-09-2018 om 15:05

Ja!

Zo hee dat is snel. Fijn! Ik dacht dat hij er anders uitzag maar dat maakt niet uit. De boodschap is helder, daar gaat het om. Dank Mariel81!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.