Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

stin

stin

11-12-2016 om 10:07

Intieme piercing

Hallo,

Ik ben eigenlijk helemaal niet een persoon waarbij men tattoo's of piercings zou verwachten (als dat uiteraard al een "type persoon" zou zijn) maar merk dat ik het laatste jaar steeds vaker informatie op zoek over een tepelpiercing en prins albert piercing. En waarom? Gewoon omdat ik het iets vind hebben. Soms verbaas ik mezelf erover omdat het me ook geen prettige lichaamsdelen lijken om een naald doorheen te prikken maar het blijft me bezighouden. Ik ben benieuwd of er personen zijn die dit herkennen en wat jullie uiteindelijk heeft doen besluiten het wel of niet te zetten? Daarnaast ben ik benieuwd hoe personen in jouw omgeving erop gereageerd hebben toen ze erachter kwamen? Niet dat je deze lichaamsdelen vaak showt maar je kan het ook niet voor iedereen geheim houden.

Ik ben benieuwd hoe anderen hiermee om zijn gegaan

40er

40er

11-12-2016 om 12:57

Christina

Ik heb tot 2x toe een christina laten zetten, ik vind ze super mooi. Maar helaas kan ik niet tegen piercings, ze groeien vrij snel uit bij mij. Of ik het type ben waarbij ze het verwachten? Ik weet het niet.
Inmiddels dus geen piercings meer, wel een tepel sieraad.

Miekemieke

Miekemieke

11-12-2016 om 15:39

oudere dame

Zelf vind ik piercings volks en niet mooi maar toen ik assistente bij een huisarts was heb ik mij ook wel verbaasd over intiempiercings bij mensen waar je het helemaal niet van zou verwachten. Bv een deftige dame van middelbare leeftijd met een geruite rok, husj puppie schoenen en grijs permanentje met enorm veel ijzerwerk door haar schaamlippen. Dat beeld raakt niet meer van mijn netvlies, die combinatie!!!!!
En Stin je kunt toch ook gewoon blijven fantaseren over zoiets zonder het echt te hoeven doen?

Salie

Salie

11-12-2016 om 16:35

oei Miekemieke

Dat is niet professioneel. Begrijpelijk, maar als je dat naar buiten brengt, hoe moeten mensen zich dan nog uitkleden voor een doktersassistente/ander medisch beroep?

Het lijkt mij persoonlijk vreselijk pijnlijk om door gevoelige delen zo'n staafje te prikken of later ergens achter te blijven haken.

Als het je wat lijkt dan doe je het en als het niet bevalt dan haal je het er weer uit, zo simpel lijkt het me.

Miekemieke

Miekemieke

11-12-2016 om 20:36

Salie

Natuurlijk heb ik niets laten merken!!! Ik heb het uiteraard niet naar buiten gebracht want alles blijft natuurlijk vertrouwelijk daar moeten mensen wel van op aan kunnen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.