Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

+ Brunette +

+ Brunette +

30-11-2011 om 13:37

Irriterende draadjes over sinterklaasgedichten


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Margriet*

Margriet*

01-12-2011 om 21:48

Vroeguh

was alles beter . Ach toen werd er wel heel veel gemutst (mijn hullie etc) in zwangerschap en bevalling. Ik heb er zelf ook aan meegedaan hoor maar die rubrieken zijn nu nagenoeg leeg. Verschuiving denk ik door aanbod van nieuwe rubrieken.

Belle Époque

Belle Époque

01-12-2011 om 22:02

Top 2000

Ik probeer 'm op Spotify te krijgen (ik had al een abo), maar wat gaat dat...
o n t z e t t e n d l a n g z a a m...

Kaaskopje

Kaaskopje

02-12-2011 om 00:59

Mobiel dus?

Op de computer is er niets aan de hand. Ik zit nu ook te luisteren. Oh zo gevaarlijk! Ik kan de knop nooit zo goed omzetten met al die lekkere muziek
Ik vind het best veel geld om er een abonnement op te nemen. Mijn telefoonabonnement vind ik eigenlijk al op het randje, nog een tientje erbij vind ik gewoon niet verantwoord. Wel jammer.

Rafelkap

Rafelkap

02-12-2011 om 07:18

Brunette

Ik sla een hoop over en soms ben ik ook wel in een mutserige bui. Toch zie ik wel vaak ook interessante dingen voorbijkomen.
Maar wat let je, Brunette, om zelf wat meer interessante discussiedraad te beginnen! (een schoner forum begint bij jezelf)

Pluk53

Pluk53

02-12-2011 om 09:39

Brunette

ik ben het helemaal met je eens. Inhoudelijke discussies worden een zeldzaamheid. De vergelijking van OOL met een zak drop is terecht.

Polly Shearman

Polly Shearman

02-12-2011 om 10:15

Juist fijn

om tijdens het drukke leven van alle dag, gewoon oudersonline te openen en me even lekker te wentelen in heerlijke onzinnigheden. Ik hoef niet zo nodig mijn intelect te bewijzen door deel te nemen haar hoogoplopende discussies, waar zinsbouw en D T heel belangrijk zijn.
Ik sudder liever in suffe draadjes voor ik me weer keihard in het echte leven stort.

bla bla bla, iemand ook zo dol op die koffie siropen die ze bij de jumbo verkopen? ben vooral dol op de amandel en kaneel, maar de hoeveelheid onnodige suikers zal weer wel niet te overzien zijn..

krin

krin

02-12-2011 om 10:21

Het ligt niet aan uw toestel

Tenminste, dat lijkt mij. Natuurlijk was vroeger alles beter, maar breng eens een tijdje door in het archief en je zult zien dat er altijd periodes zijn dat het wat slapper is - vakantietijd, de feestdagen - en dat de leut altijd aanwezig was. De serieuze onderwerpen zijn er nog wel, maar zijn vaak herhalingen van zetten; vaak kun je de reacties al van tevoren uittekenen. Er vraagt iemand naar ervaringen met acupunctuur en de zeemeeuwen duiken erop af. Er vraagt iemand zich af hoe dat voelt, je baby vier dagen naar het kdv, en de usual suspects prijzen hun eigen tbm- of juist werkende-ouderschap. Zo ook met bv vs kv, laten huilen vs troosten, Wilders vs GroenLinks en 'wat is liberaal nog in dit land'. Voeg daarbij dat de meest enthousiaste (ik wilde fanatieke schrijven discussiepartners ook vaak degenen zijn die zich het minst laten overtuigen (van het type 'eigen gelijk eerst') en de discussiezin neemt rap af.
Dus misschien ligt het niet aan uw toestel, wil ik maar zeggen. Vergelijk het met een tv-serie waarvan mensen roepen dat seizoen 3 en 4 het niet halen bij seizoen 1 en 2. Terwijl het misschien niet de serie is die sleets wordt, maar de kijker zelf.
Wel lief overigens van de forumbewaker dat dit metagedoe naar OT is gegaan, in plaats van in de prullenbak.

Ely

Ely

02-12-2011 om 11:32

De zak drop

Als relatief nieuwkomer begrijp ik weinig van deze discussie. Oké, je ervaart het als een zak drop en blijkbaar vind je dat negatief. Wat zou je dan willen dat het is? Mixed grill?

Een forum is toch bij uitstek een soort buffet waar je bij de kok ook nog eens gerechten mag aanvragen binnen de bestaande thema's? En als je geen zin hebt in iets, dan loop je eraan voorbij. En als je iets wilt dat er niet is dan regel je dat het er komt. Of is dat wat je met dit draadje wilt bereiken?

Het komt op mij een beetje egocentrisch over om hierover te mopperen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Belle Époque

Belle Époque

02-12-2011 om 11:56

Kaaskopje

Ik liep ook al een jaar om dat abo heen te draaien, moet ik bekennen. Verder heb ik, behalve mijn telefoonabo, geen abonnementen. En uiteindelijk heb ik mezelf drie maanden gegeven om te kijken of ik er werkelijk wat mee doe, of dat het een gevalletje "bezit van de zaak, einde vermaak" is. Tot nu toe bevalt het me wel. Maar als de buikriem verder aangetrokken moet worden (ik zie een flinke bui aankomen) is dat wel één van de eerste dingen die er uit gaan.

Stenna

Stenna

03-12-2011 om 11:33

Aparte rubrieken, aparte coupes

Ja, laten we aparte rubrieken openen voor alles waar ons soort mensen zich aan ergert. Kunnen we onze rubriek onder elkaar lezen terwijl we onder elkaar in onze afgescheiden stiltecoupe zitten. Ik zie hier een onderliggend thema/ karaktertrek/ maatschappelijk verschijnsel, ik blijf het zeggen: Onverdraagzaamheid.

Primavera

Primavera

03-12-2011 om 12:14

Ik ben dol op drop

O heerlijk, zo'n grote zak gemengde drop. Ik heb natuurlijk wel mijn lievelingsdropjes, maar voor de afwisseling is het ook lekker om af en toe dropjes er tussendoor te nemen die je nooit als hele zak zou kiezen
Jammer genoeg verkopen ze geen fatsoenlijke drop waar ik woon.
En ach die Sinterklaasstress op het forum dat is ieder jaar zo. Dat geeft nog wat inspiratie voor de kerstcadeautjes. Vooral het gebruikelijke 6-decemberdraadje over de toppers en missers in de praktijk.
Groeten Primavera

Stenna

Stenna

03-12-2011 om 12:38

Ergeren

Ik kom hier al wat langer, en die roep om een aparte onzinrubriek komt me bekend voor. Was dat niet de reden dat deze Off-topic rubriek in het leven geroepen is? Die je gewoon kunt overslaan? Opdat de rubriek Algemeen Ouderschap niet zou "vervuilen"?

Nog een idee dan: een aparte ergenissenrubriek. Daar kun je dan tegen elkaar brommen en mopperen, en de wat lichter in het leven staande mensen kunnen zich af en toe komen verbazen over waar men zich toch allemaal aan kan ergeren...

Ely

Ely

03-12-2011 om 13:04

Stenna (licht ot)

Pas je op dat je niet doorschiet in je onverdraagzaamheid jegens andermans onverdraagzaamheid? ))

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Stenna

Stenna

03-12-2011 om 13:34

Klopt wel ja

Haha, goed punt Ely. Eigenlijk erger ik me dus ook ja. Ga ik even over nadenken

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.