Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Jojo

Jojo

18-03-2018 om 18:59

Is de dromen echt of nep??

Want ik heb zo verheugen met goede vriendin samen afspraken na 5 jaar werd vriendschappen verbroken waren.
Maar ze hebt in maart zo drukke en in april kan misschien wel.
Maar in dromen terwijl ik lag slapen werd zei ze nee wil niks afspraken met mij.
Dus is dromen echt of nep?

Mvg

Ad Hombre

Ad Hombre

18-03-2018 om 19:02

Knap hoor

als iemand daar iets van weet te bakken. Of ben ik weer overdreven kritisch?

Barbara

Barbara

18-03-2018 om 19:17

Ik wel

Dromen zijn nep.
Niemand heeft voorspellende gaven.
Alles berust op toeval waaraan mensen allerlei betekenissen toekennen.

Ik ook.

Je bent misschien wat bang dat de afspraak met je vriendin niet doorgaat. Je hersenen zijn dat 's nachts aan het verwerken en dat zijn jou dromen.
En dromen zijn bedrog.

Hup, prik samen een datum in April, komt vast goed!

Jojo

Jojo

18-03-2018 om 19:58

Aan Barbara en Wil40

Aan @Barbara,
Ik zou ook gedacht voorspellen zal worden en ook ik dacht ook dat ze zou de droomde naar mij gestuurd.

Aan @Wil40
Ja idd was ik bang omdat ze hebt 2x gezegd niet kan en vanwege drukke in maart daarom in april zei ze misschien kan wel. Maar ik denk dat ze zou niet willen, vanwege onze vrienschsppen waren verbroken na 5 jaar.
Ik begrijp ook dat wij doen ook beetje voorzichtig aan t bouwen

Angela67

Angela67

18-03-2018 om 20:03

monekytown

was dat niet die vriendin met die auto en monkeytown . . .?
gr Angela

Jojo

Jojo

18-03-2018 om 21:04

Angela

Jaja eingelijk is dit.

Hoop komt ooit goed tussen ons.

Plens

Plens

18-03-2018 om 23:20

Waarom herhaal je dit steeds?

Elke keer dezelfde vraag en nooit accepteren dat ze niet wil.
Waarom niet? Waarom blijf je steeds dezelfde posting plaatsen?

vlinder72

vlinder72

18-03-2018 om 23:39

Dromen

Dromen zijn niet echt.

Maar als iemand steeds nee zegt. Afspraken afzegt. Je aan een lijntje houdt dan is de kans heel groot dat ze eigenlijk geen zin heeft in een afspraak. Je kan nu bezig blijven met een poging doen om een afspraak te maken of je wacht of ze zelf contact opneemt. Doet ze dat niet dan weet je genoeg. Als je durft kan je ook vragen of zij eigenlijk wel zin heeft in contact.

Ik denk dat je moet accepteren dat jullie vriendschap na vijf jaar geen contact echt over is.

Jojo

Jojo

19-03-2018 om 12:59

Voelt me aanvallende door jullie!

Nee ons vriendschappen gaat zeker niet over!
Ik zal aan t vechten van onze vriendschappen en ze had onze vriendschappen niet kapot gemaakt maar door haarvriendin daardoor is ze jaloers op ons.
Dus ze liep al 5 jaar lang met big smilie en ze had ook tegen mij gezegd: ze is gelukkkg zonder jou. Dus ze is zo blij dat onze vriendschappen waren verbroken. Ik ga niet aan mijn vriendin wakker schudden dus afpakken is blind.

Dus hier is mijn verhaal voor jullie daardoor ben ik al 5 jaar depressief door haar!
En dus ik zeg eerlijk tegsn jullie daarom ik mis zo enorm veel aan haar!

Angela67

Angela67

19-03-2018 om 20:01

Jojo

Het is vrij ernstig mis als je hierdoor depressief bent. Of je hebt aanleg voor depressie (is een officiële ziekte, niet zomaar een negatief gevoel) en dan is deze situatie de aanleiding maat had het ook iets anders kunnen zijn. Hup naar huisarts dus.
Of je overdrijft en bent erg claimend en begrijpt niet wat vriendschap is, gekoppeld aan mogelijk een laag zelfbeeld. Dan zou je beter hulp kunnen zoeken om meer op je zelf te leren vertrouwen en minder de schuld bij anderen te leggen. Vriendschap kun je niet afdwingen.
Gr Angela

Plens

Plens

19-03-2018 om 20:52

Aangevallen

Je kunt je aangevallen voelen, maar als je na zoveel tijd en adviezen nog steeds exact dezelfde dingen post betekent dat simpelweg dat je nog niets bent opgeschoten.
Dat is een feit, geen aanval.
Maar de manier waarop je roept dat je je aangevallen voelt zegt natuurlijk ook al wat.

In het verleden heb ik je ( geen idee onder welke Nick) al eens gezegd dat je op mij claimend en zuigend overkomt en dat je beter het initiatief bij haar kunt laten.
Maar ja, je komt elke keer met precies dezelfde vraag; waarom doe je dat dan?

zebra

zebra

20-03-2018 om 19:38

het laten rusten

ik zou het laten rusten. Als de vriendin echt wil afspreken maar het nu te druk heeft, dan komt dat heus wel op een moment dat ze het rustiger heeft. Mocht dit echter een smoes zijn, dat ze eigenlijk geen contact meer wil maar dit niet wil zeggen (of dit niet durft), dan merk je dat vanzelf wel en dan wordt het tijd dat je daaruit je conclusies trekt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.