Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Magdalena

Magdalena

11-07-2011 om 19:44

Is dit onbeschoft?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dienstverlener

Dienstverlener

14-07-2011 om 11:50

Aha

oooh het was een reminder aan jezelf. Die zal ik onthouden, komt in hetzelfde smoezenboekje als: Ja maar ik ben hormonaal erg uitgedaagd. (ooit gelezen, ging over iemand die haar kinderen alle hoeken van de kamer liet zien, maar ja zij was zwanger, ongesteld, bijna ongesteld, net een week niet meer ongesteld)

En hij hoefde de dvd speler niet te maken, hij was niet de beheerder. Hij wilde zijn vrouw helpen, maar dat lukte helaas niet.

Magdalena

Magdalena

14-07-2011 om 13:06

Lezen dienstverlener

Hij en zijn vrouw waren samen de beheerder, van die drie huisjes dus.

Magdalena

Magdalena

14-07-2011 om 13:17

Correctie en bedankt

nee je had mss niet kunnen weten dat hij ook de beheerder was. Wel dat het maar om een paar huisjes ging, hij na heel veel dagen kwam kijken.
Maar ik begrijp dat jij zo'n dienstverlener bent die in haar/zijn wiek schiet bij 'he, ik wou je nog iets vragen"? En dat je zegt, dat er dan wel veel aan vooraf moet zijn gegaan? Bijvoorbeeld al twintig klanten bediend hebben? (vreemd als je daarna zegt te denken dat hij de beheerder niet is).
Ik denk dat je ergens wel gelijk hebt: deze man heeft voor het incident al niet zo'n goed humeur gehad anders kan hij nooit op een goedgemutste toon zo reageren. Daarbij begrijp ik ook dat we er hier nooit uitkomen want hoe ik He zei (in mijn gevoel echt niet onvriendelijk of denigrerend) kunnen jullie niet horen, en ook niet de klantonvriendelijk en grof zijn reactie was (nogmaals mijn beleving).
Ik weet genoeg en bedankt iedereen voor zijn of haar bijdrage

Fianna

Fianna

14-07-2011 om 13:39

Gezeur

Wat een gezeur om niks. Ik zal wel onbeleefd zijn, maar ik roep regelmatig 'hey' als ik iets wil zeggen wat met net te binnen schiet. Heeft er niks mee te maken dat ik dan iemand met 'hey' aanspreek.
Magdalena, ik snap jouw 'hey' (of 'hee') dus prima. Wat mij betreft niks mis mee..

Meike

Meike

14-07-2011 om 13:42

Ooit ook zo iets meegemaakt

Dit verhaal doet mij denken aan een voorval uit mijn jeugd;
Ik was 18 jaar en ging met twee vriendinnen een stuk fietsen. Onderweg haalde we iets te drinken bij een uitspanning. Ik bestelde bij de tap en betaalde de man meteen. De man pakt het geld aan gaat naar de kassa, komt terug en smijt zo al het wisselgeld naar mij toe. Al het muntgeld rolde door het hele cafee. Ik wist mij totaal geen houding te geven, dit kwam zo uit de lucht vallen. Mijn vriendinnen riepen 'wat is dat nou' en 'we gaan weg hier'. Ik denk daar nog wel eens aan, dat ik iemand zo kwaad gemaakt heb met iets waarvan ik mij helemaal niet bewust was. Een gebaar? Een blik? Een verkeerd woord? Ik schaamde mij verschrikkelijk dat mij dat overkwam. Mijn vriendinnen vonden die man gewoon gestoord en misschien was hij dat ook wel.

Magdalena

Magdalena

14-07-2011 om 13:46

Ja meike

dat is ook mijn gevoel: ik was me ook van geen kwaad bewust en dan zo'n reactie.

Dienstverlener

Dienstverlener

14-07-2011 om 13:55

Nee hoor

ben eigenlijk nog nooit "in mijn wiek geschoten". Maar je hebt gelijk, dit soort topics hebben weinig zin, wij weten niet hoe jij iets gezegd hebt ( Viel echt heel erg mee) of hoe hij iets gezegd heeft ( Alsof ik een klein kind was. ) Wij waren er niet bij en kunnen er inderdaad niet over oordelen.
Net zo min dat jij er over kunt oordelen of ik wel of niet klantvriendelijk ben. Of niet kan lezen.

Ayanna

Ayanna

14-07-2011 om 15:12

Hey...

...gaan we nu zitten katten?
Ik vind Hé of Hey helemaal niet onbeschoft overkomen. Ik kan heel goed begrijpen dat zoiets niet denigrerend bedoeld wordt. Ik denk dat het meer aan de ontvanger ligt in dit geval.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.