Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Jammer hoor......

Ik ben deze week in Amsterdam, in het appartement van mijn schoonzus. Zij is op vakantie en ik ben haar kattenoppas. Ik had al een hele lijst met "to-do" dingen, had hier ook al een poosje geleden op het forum gevraagd naar leuke eet-adresjes, kortom: dit ging helemaal goed komen.
Maar nu: het is me vanmorgen in mijn rug geschoten, kan bijna geen kant meer op. Heb nog een poging gedaan om met de fiets naar een museum te gaan, is ook gelukt, maar de lol was er wel af. Nu lig ik gestrekt. Wel in een comfortabel appartement, met een volle koelkast en genoeg inpandig vertier. Maar toch.......
Ach ja, ik weet het, alles is relatief..... maar ik zie hier de bootjes voor langs varen, en ik zie veel toeristen lopen en ik denk: ik wil ook!!!
Goed, dit even van mij af geschreven te hebben ga ik nu maar een pizzaatje eten, die nog in de vriezer lag. (Als ik tenminste van de bank kan komen.......)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Sneu

Ja, dat is echt balen joh!!
Heb je er iets tegen en iemand die je verzorgt? Misschien knapt het toch snel op?

Beterschap!! En hee, je hebt wel mooi uitzicht!

Ja jammer

Kan mij voorstellen dat je baalt. Hopelijk komt het snel goed en kan je toch wat doen.

Balen

Maar misschien kan je je vermaken met de Olympische Spelen op tv?

skik

Anke3

Anke3

08-08-2012 om 12:33 Topicstarter

Helaas

Tja, helaas, ik moet mijn vakantie hier afbreken, het gaat te slecht. Ik ben hier alleen, er is verder niemand hier die iets voor mij kan doen. Er zouden nodig boodschappen gedaan moeten worden, en dat lukt nu niet. Geen contact met de buren helaas.
Dus mijn man is nu onderweg om mij op te halen, de katten moeten maar met ons mee. We hadden allerlei alternatieven bedacht, maar om eerlijk te zijn: met zo'n rugpijn ben ik het liefste gewoon thuis.
Schoonzus kennende gaat ze vast snel weer een paar daagjes weg, dan kan ik in de herkansing. Mijn e-ticket voor het Rijks verloopt voorlopig niet.
Maar: ben wel lekker naar de Hermitage geweest, naar het Geelvinck hinlopen huis en naar museum het Grachtenpand.
Nog bedankt voor jullie hart onder de riem!!!

Beterschap

Hopelijk kan je snel weer genieten van alles wat Amsterdam te bieden heeft.

skik

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.