Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha 1st

Nasha 1st

01-08-2009 om 13:53

Je beesten, je houdt van ze, maar soms ;-)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Balletmama76

Balletmama76

10-08-2009 om 10:42

Regien...

...als je van je DH af wil, ik ken iemand die haar graag zal nemen... *hinthinthint*

Ze klinkt als een echte DH-puber...

Onzere kroatische herder sloopte op het begin ook van alles, maar hij is er gelukkig mee gestopt, en nu, met de rijpe leeftijd van 2 doet ie het niet meer.

Wat je kan doen is haar een Kong te geven, als je weg moet, gevullt met iets lekkers. Dat zal haar een tijdje bezig houden.

Bij ons zijn het juist de katten, die sloop-gedrag vertonen...

En wat het verhaaren aangaat - kijk maar op furminator.nl - zo'n borstel hebben wij ook en het helpt echt. Ook en vooral bij onzere DH, maar je kan hem ook bij katten gebruiken. Deze borstel is wat aan de prijzige kant, maar werkt echt. Op het begin kan je hem elke week gebruiken en dan naar behoefde, als er bijvoorbeeld veel losse plukken in de vacht zitten. De vacht gaat er nogaal mooi van glimmen ook.

Kiki

Kiki

10-08-2009 om 11:01

Onze katten slopen ook echt alles

inclusief het huis van de buren en hun kat

Onze stoelen, onze gordijnen. Echt vreselijk, alles gebruiken ze als krabpaal. Als je erbij bent doen ze dat niet, maar keer je je rug hangen ze zo in de stoelen.

Leuk he beesten, waarom wilde ik ze ook al weer

Balletmama76

Balletmama76

10-08-2009 om 12:00

Kiki...

Katten zijn volgens manlief ook van hem - behalve als de kattenbak verschoont moet worden wel te verstaan, dan zijn ze van mij...

Heb hem wel al gezeggt, dat er geen katten meer komen als deze er niet meer zijn over enkele jaar.

Ben toch meer een hondenmens, want honden kan je dan tenminste nog opvoeden.

Balletmama

2 jaar....dan moeten we nog een half jaartje wachten

Gisteren kwam ik thuis ligt de hele hal onder plant en potgrond grrrrrr !?!?!?!?
Heeft madam de plantenbak totaal ontdaan van plant!
Maar goed dat het baasje er niet bij was toen ik het ontdekte....

Ik heb wel een kong maar die ben ik gisteren vergeten te geven. Wat doe jij eigenlijk in zo'n ding zodat ze er langer mee bezig zijn?? Mijn DH heeft 'm altijd zo leeg...

Goede tip van die borstel...daar ga ik eens achter aan!

Een kroatische herder, hoe zien die er uit?? Ik zal eens gaan googlen!

Groetjes,
Regien

Herhaling..

Ik zie nu net dat ik 2 keer verteld heb over de plant en de potgrond in de hal....moet je nagaan hoe hoog het zit)

Balletmama76

Balletmama76

10-08-2009 om 19:48

Kong-fulling

Pindakaas, geraspe kaas, leverpastei.

In de zomer vries ik ook weleens kippensoep in de kong, zo'n soort ijsje - maar deze krijgen ze dan alleen mar buiten... Onzere DH houdt ook van de combo leverpastei met kleine komkommerstukjes ertussen.

Een kroatische herder heeft zwarte, gekrulde of gegolvde vacht. Ze zijn ook een heel stuk kleiner dan de gemiddelte duitse herder, rond 40 - 50cm schofthoogde. Heel lief, beetje vosachtig koppie, met pluizige oren, echt heel schattig. De ras is niet echt bekend in NL. Maar ik kende de ras ook niet, en dat terwijl ik al vaak in Kroatiƫ geweest ben.
Sommige zeggen, dat het strijdlustige honden zijn, maar dat is bij onzere niet het geval - hij is zoet als nog wat... Wel een kletskous en waaks. Deurbell hebben wij ook niet meer nodig - wel zo handig, want nu hoor ik ook tijdens het stofzuigen, als wij visite krijgen of een pakketje...

In Kroatiƫ worden ze als veedrijvers en waakhonden ingezet. Vreemden tegenover zijn ze vaak wat wantrouwend, maar dat wordt bij onzere steeds minder, want hij is gewoon gek op knuffelen en aandacht...

Nasha 1st

Nasha 1st

10-08-2009 om 21:56

Hechtingen verwijderd

en een hele gelukkige kat hier die eindelijk weer buiten mag dartelen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.