Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Oranjefan

Oranjefan

20-03-2019 om 18:12

Johan Cruijff Arena - dak open of dicht

Joepie, ik heb kaartjes gewonnen voor de voetbalwedstrijd Nederland - Duitsland, komende zondag in de Johan Cruijff Arena. Heel goede kaarten, parkeerkaart erbij, helemaal super.
Ik ben nog nooit naar een voetbalwedstrijd in de Arena geweest en ik zat te googlen of ik kon vinden of het dak wel of niet dicht zou zijn. Ik kan het niet vinden. Wel hoe lang het duurt om het open en dicht te doen, maar niet of het zondagavond dicht zal zijn of niet.
Iemand hier een idee? En als het dicht is, scheelt dat dan erg in de kou? Mijn dochter, die meegaat, ziet zichzelf al in een oranje shirtje op de tribune zitten maar dat lijkt mij wat al te enthousiast. Ik heb zelf een oranje ski-jack, dat lijkt me meer op z'n plaats. Of is een dik oranje vest genoeg dan?
Nog een vraagje, ik kreeg er een soort betaalpasje bij waarmee ik binnen de Arena iets kan betalen. Er staat alleen niet bij hoeveel er op het pasje staat. Kan ik dat ergens checken (bijvoorbeeld een soort oplaadpaal)?
Nog andere tips voor een top avondje voetbal? Ik ben normaal een thuis-kijker, maar ik vind dit wel heel erg leuk zo voor een keertje.
Nu nog hopen dat Nederland wint...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.