Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

moeder van een scout

moeder van een scout

26-07-2010 om 15:22

Jubjam


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ijsvogeltje

ijsvogeltje

05-08-2010 om 09:39

Moe

Ja, nog een ochtendje rust in huis en dan is het gedaan! Ben heel benieuwd naar de verhalen. Ze zullen inderdaad wel moe zijn, gisteravond was om 22 uur de grote sluiting, ze zijn vast erg laat naar bed gegaan. En uitslapen was er vanochtend vast niet bij.
Ik denk trouwens dat zoon vanmiddag eerst wil computeren, en de verhalen bewaart voor tijdens het eten (of nog later).

moeder van een scout

moeder van een scout

05-08-2010 om 11:05

Oh ja

Oh ja, we hebben concurrentie van de pc, helemaal vergeten. Natuurlijk moet eerst iedereen, behalve je ouders, "gesproken" worden. Het scheelt wel een beetje, tegen de tijd dat zij thuis komt, gaan we al vrij snel aan tafel. Dan moeten we vanavond maar vroeg eten.
Ik heb haar gisteren even kort aan de telefoon gehad, er werd gebeld met de laatste instructies voor het halen (man haalt een clubje op), ze mocht ook even wat zeggen maar was zo uitgepraat met mij. Dit is wel een heel hard lesje loslaten van haar kant

Weer thuis

Wat ben ik trots, ondanks een beetje heimwee in het begin heeft ze het helemaal volgehouden! Ze was erg enthousiast over de activiteiten, over het slapen wat minder en het douchen... (o, wat klinkt dit bekend) vond ze vies dus ze heeft het vijf dagen niet gedaan, haha, ze was dus letterlijk zwart. Ik heb haar thuis gewoon te weken gezet . Nu lekker relaxen bij opa op de bank met de zo gemiste DS .
De poezen zijn ook blij, toen ze gisteren op de bank in slaap viel zaten er meteen twee stuks bovenop te knorren. Heerlijk, weer allemaal conmpleet!

moeder van een scout

moeder van een scout

07-08-2010 om 10:25

Wennen

Dochter is ook weer thuis. Ze heeft het geweldig gehad. Ze vond alleen de organisatie van de keuze activiteiten maar matig en het sanitair hield niet over (ze moest enorm lachen om de campingtest van 3FM dat daar ook over ging) maar de rest, vooral de contacten met anderen, de shows, muziekfestiviteiten en disco waren erg leuk.
Ze moest wel weer even wennen aan het gezinsleven maar dat is inmiddels weer ok, althans, we hebben een gezellig ontbijt achter de rug.
Nu weer 25 jaar wachten op de volgende )

Welpje

Welpje

07-08-2010 om 16:44

Dat is achter de rug

Wat leuk om dit van iedereen te lezen Mijn welpje is de hele week nog enthousiast en blij geweest. Alle insignes/badges zijn inmiddels op de blouse geplakt/genaaid Ze kan er weer even tegen
Voor mijn dochter was dit haar eerste echte kamp en heeft ze dus ook een kampdoop gehad. Tjeeez... wat ik allemaal tegenkwam in de was, ranzig gewoon, maar volgens mij wel een teken van een hoop pret
Op naar het volgende kamp !

ijsvogeltje

ijsvogeltje

07-08-2010 om 19:29

Zoon is moe!

Zoon is vooral erg moe. Donderdag kwam hij vol enthousiaste verhalen thuis, inmiddels is hij vooral erg humeurig door de vermoeidheid. Hij vond het wel vreselijk druk (kan hij niet zo goed tegen), dus hij hoopt dat ze volgend jaar weer gewoon met hun eigen groep op kamp gaan...

Leuk

om al jullie verhalen te lezen! Dochter (welp) is niet meegegaan omdat we zelf op vakantie waren. Volgend jaar weer "gewoon" kamp, dan gaat ze wel want dat valt niet midden in onze vakantieperiode.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.