Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Kapper in amsterdam

Mijn haar is lang.. heel lang geworden, maar het pluist een beetjeh bovenop en ik heb altijd maar een knotje/staart.

en ik zou langzamerhand wel weer iets fris en hips willen, maar wel met lange plukken, beetje a-symmetrisch..

weet iemand een leuke, 'hippe' kapper in amsterdam ?!

zo'n rigoureuze actie vraagt om een grondige aanpak. ben wel eens bij kinky geweest maar dat vind ik toen veel te truttig/ huisvrouw-achtig geworden

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Staalstraat

Ik ga al bijna 15 jaar naar Jason. Hij knipt in de Staalstraat, bij Gabriel. Zit nu iets onder de 50 euro. Erg gezellige salon, veel vast publiek. Geen rare koppelverkoop. En het belangrijkste: supergoeie coupes.

Wat ik zo leuk vind is dat mensen naar buiten gaan zoals ze zijn. Dat is te zeggen, superhip, rommelig, netjes, grootstedelijk, truttig. Iedereen krijgt de kop die bij hem past. En je kan erg goed je wensen aangeven.

Ik ga inmiddels meer dan 10 jaar vanuit Utrecht en er komen zelfs vaste klanten uit Friesland... verslavend.

Vertigo

Vertigo

27-04-2013 om 00:52 Topicstarter

Ha dank

Dat klinkt heel goed rodebeuk! Moet je daar reserveren? (Ik ben een totale leek)
En vraag je dan om Jason?

Biene M.

Biene M.

27-04-2013 om 09:34

Toch...

Veel kappers maken iets tuttigs van mijn haar, maar bij Kinki gebeurt me dat nooit.

Berber.

Berber.

28-04-2013 om 09:40

Biene

Ik ben altijd bang dat ze bij Kinki mijn haar lichtgevend groen verven en driekwart van mijn kop kaal scheren. Niet nodig dus?

Mea Proefrok

Mea Proefrok

28-04-2013 om 13:53

Lol berber

Dat *kan* daar wel, natuurlijk. Mijn Chinese pleegzus heeft een megacool kapsel, half kaalgeschoren en half punky, staat geweldig. Mijn dochter viel stijl achterover van zoveel eh, stijl.

Vertigo

Vertigo

28-04-2013 om 21:38 Topicstarter

Berber

Ik kreeg van die sliertige plukjes in mijn nek huuuuu!
Maar sat was in alphen aan den rijn, in de grote stad is t vast beter?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.