Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Kerst 2009!! op zoek naar een goed idee

Ja, ik geef toe, ik ben ietsjes aan de vroege kant!!!
Het zit nl. zo: onze gemeentelijke afdeling heeft de opdracht dit jaar de Kerstbijeenkomst te organiseren! Het moet iets leuks zijn voor een groep van ongeveer 130 en natuurlijk.... mag het niet teveel kosten. Dus een leuke tijdvulling van ongeveer een uur en daarna iets eten.
Vorige jaren hebben we al een karaoke gehad en afgelopen jaar een zelfgemaakte persiflage op film over hoe het er bij ons aan toegaat met daarna erwtensoep met broodjes, om een idee te geven. Allerlei niveau mensen, vaak heel gezellig.
Maar ik houd niet van stress op het laatste moment dus ... ik hoor graag jullie goede ideeen!!

Groetjes,
Vonda

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vonda

Vonda

18-01-2009 om 23:56 Topicstarter

Maarreh.... niemand?

Ik dacht: dit is juist een geschikt moment om het te vragen: iedereen heeft het werk-Kerstgebeuren nog vers in het geheugen...
Of is hoe het er bij ons toegaat nou zo afwijkend??

Vonda

Rafelkap

Rafelkap

19-01-2009 om 16:44

Ach, vonda

Ik denk dat iedereen blij is dat ze de kerst weer hebben overleefd. Of aan de griep
Misschien je oproepje nog eens plaatsen en het woord "kerst" weglaten, noem het maar "personeelsbijeenkomst"dan komen er vast meer reacties. Ik heb wel eens wat ideeën over trouwfeestjes gelezen, misschien eens in het archief spitten?
succes! Moet lukken, je hebt nog even

Emmawee

Emmawee

19-01-2009 om 23:57

Vonda

Ik heb nog wel een ideetje. Een zangworkshop / gelegenheidskoor is erg leuk. Met elkaar 2 of 3 Kerstliedjes zingen onder begeleiding van een koordirigent / zangpedagoog met pianobegeleiding. Dit kan echt enorm leuk zijn en brengt in elk geval een echte Kerst-sfeer.
Groeten, Maw.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.