Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Emmawee

Emmawee

28-06-2011 om 23:09

Kilometerteller

Wow. Dit moet ik even kwijt. Ik reed vandaag in een auto met 180 kilometer op de teller. He-le-maal nieuw! Ik denk niet dat ik dat zonder mijn Wheels4all-lidmaatschap ooit had meegemaakt. Wie biedt minder?
Groeten, Maw.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

30-06-2011 om 21:52

Belle

Hoe oud is je auto en welk merk/type is het? Welke kosten voorzie je?

Tirza

Biene M.

Biene M.

30-06-2011 om 21:59

Tirza

Dank je voor de info. Vroeger vond ik het foute auto's, maar sinds ik er zelf in gereden heb, denk ik er anders over.

Trouwens, 45 jaar oud, wow!

Belle Époque

Belle Époque

01-07-2011 om 01:14

Ohhh tirza...

Een vintage Mercedes! Ik word altijd zo opgewonden van auto's van pakweg 25-50 jaar oud...!!!

Belle Époque

Belle Époque

01-07-2011 om 01:23

Mijn auto

Ik heb een oude VW Polo van 15 jaar oud (volgens mij de meestverkochte auto, ik zie er nog veel rondtuffen uit die tijd). Ik vermoed dat er iets aan de vering mankeert want ze staat opeens nogal hoog op haar voorwieltjes en laag op haar achterwieltjes.
Verder zit er een pruttel in haar potje, aldus een vriendelijke agent die laatst op de parkeerplaats stond waar ik net weg wilde rijden. En ik heb technisch weinig verstand van auto's, maar die pruttel was mij ook al opgevallen.
De bekende slijtagedingen dus.
En ik weet niet of er nog lijken uit de motorkap rollen als ik in de garage ben? De APK is over iets meer dan een maand en ik heb tot mijn vreugde een mooie teruggave van de belasting gekregen, dus financieel gezien kan ik haar wel laten repareren als het niet al te erg uit de klauw loopt. En garantie heb je nergens, maar als ik 'm na reparatie theoretisch gezien weer een jaartje op de weg kan houden? Daar heb ik geen nieuwe auto voor

Maar spreek me gerust tegen als ik het verkeerd zie!

Emmawee

Emmawee

01-07-2011 om 09:42

Een nieuwe auto...

...moet je niet kopen, daar moet je in gaan rijden! Mag ik nog even jubelen over Wheels4all? Of is het inmiddels gewoon reclame maken wat ik aan het doen ben?
Ik moest gisteren ergens vroeg zijn en het is echt een crime om onze stad uit te komen 's morgens. Auto gereserveerd net buiten de stad, op de fiets langs de file er naar toe. En karren maar. Heerrrlijk! En morgen rijd ik weer in de Hyundai naar Friesland.
Maar als ik ooit echt mocht kiezen met een zak geld, dan zou ik ook voor zo'n Saab gaan. Dat vind ik gewoon de allermooiste auto's die er zijn. Verder doen auto's mij niets. Maar zo'n Saab uit de jaren '70 / '80...
Groeten, Maw.

Ja ooit gehad

met nog geen 10 km erop oid, kwam zo van de dealer af. Dat was een nieuwe bedrijfsauto.

Tirza G.

Tirza G.

01-07-2011 om 19:48

Klinkt als (belle)

Schokdempers en uitlaat. Kan vriezen, kan dooien. Een hele uitlaat vervangen is duur, is het een onderdeel dan scheelt dat aanzienlijk. Schokdempers idem, als dat vervangen onvoldoende is maar er echt iets mankeert aan de ophanging, wordt het kostbaar.
Misschien een voor-keuring laten doen? Doen wij ook altijd Dan geven ze alle punten aan waarop hij niet door de keuring komt, die kun je dan laten maken (of zelf doen) en vervolgens komt hij wél door de keuring

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

01-07-2011 om 19:50

Biene m (licht ot)

Ach ja. Ik zeg altijd maar zo: iedereen rijdt er in. Van de directeur van Philips tot aan de koning van het woonwagenkamp.
Wij hebben dat met BMW Dan komt áltijd het liedje van Jaap Fisher uit onze mond: o jee o jee o jee, daar komt een BMW - een wonder der techniek en niet te duur. O jee o jee o jee - ja hoor, een BMW - met áltijd een proleet achter het stuur

Tirza

Biene M.

Biene M.

01-07-2011 om 21:58

Bmw

Die vond ik ook fout, doordat mijn vader altijd zei "BMW'er padjepeejer". Ik was totaal geïndoctrineerd. Nu vind ik ze best mooi en dankzij de mercedes ben ik de achterwielaandrijving ook gaan waarderen, dus ik zou best eens in een bmw willen rijden. (Grappig trouwens, ik realiseer me nu pas dat mijn vader op een BMW motor reed, dan was hij zelf dus ook een padjepeejer!)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.