Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha the first

Nasha the first

20-12-2008 om 15:29

Kindgebonden budget....

wie heeft de brief van de belasting ook al ontvangen??? Hier is het budget niet zo heel veel .... 29 euro per maand


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
baaltje

baaltje

23-12-2008 om 20:57

Ook zuhucht

Hier ook een diepe zucht van alle voorlopige toeslagen die we in de bus hebben gekregen. Ons geschatte inkomen is bij elke toeslag weer anders...man krijgt er één, ik krijg er één.....Je zou toch inderdaad denken dat alles gekoppelt is?! Volgens een insider is dat niet het geval en worden de verschillende toeslagen op verschillende afdelingen behandeld.

Ik vraag mij trouwens af of er een soort van omslagpunt bestaat dat het loont om niet of juist wel te werken, een beetje zoals bij gas en benzine.

Ooit vertelde iemand mij dat hij niet meer dan 1200 euro per maand wilde verdienen, zodat hij optimaal van alle toeslagen gebruik kon maken. Op die manier hield hij per maand nog een aardig centje over om lekker van te leven.

Terpi

Terpi

28-12-2008 om 11:34

Lidwientje?

Hoe werkt dat dan verder, in de praktijk zegmaar? Ben je bijvoorbeeld voor andere instellingen (en dingen als NSO ofzo) ook een gezin met tweeverdieners ofzo? Of is op andere plekken je gezinsinkomen wel los van je zus?
Vervelend wel dat de belastingdienst voor je besluit hoe je zaken in wil richten, ik kan me herinneren dat je vroeger kon kiezen of je toeslagpartners wilde zijn, nu ik alleen ben heb ik daar verder niet meer mee te maken maar ik begrijp dus dat het systeem veranderd is.
Groet Terpi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.