Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

marieke

marieke

02-06-2009 om 16:23

Klantvriendelijkheid is ver te zoeken?

Hoe vaak ik het de laatste tijd al niet mee heb gemaakt weet ik niet meer, maar ik erger me dood aan bedrijven die hun afspraken niet na komen of een arrogantie aanmeten waarbij je als consument denk: ja, halló!
Voorbeeld: mijn moeder heeft een pgb voor verpleging / verzorging en huishoudelijke hulp. 'Vergeet' de organisatie door te geven dat ze op een andere dag komen, of een paar uurtjes later, moeder zit te wachten.
De belastingdienst. Ik krijg twee keer een aangiftebiljet uitgereikt, ik bel, geen idee, aardige meneer belooft terug te bellen en doet dat vervolgens niet. Dan zelf maar weer bellen tot drie keer toe!
Ik vraag informatie aan voor een cursus, krijg ik een inschrijfformulier: dat vroeg ik niet!
ADSL ligt eruit, XS4all zegt dat 't bij KPN ligt (is verdorie toch hetzelfe bedrijf!) en KPN zegt doodleuk: ligt niet aan ons, los 't zelf maar op. Terug naar XS4all, o, ja, we kijken nog wel even en bellen u terug. Na DRIE weken hebben we weer internet en aan wie het nou gelegen heeft? Geen idee...
Gemeente, ik wil bezwaar indienen tegen de WOZ, ik bel en vraag hoe doe ik dat? Staat op de website. Waar dan? Dan moet u even zoeken hoor! GEwoon formuliertje downloaden. Ja, maar waar staat dat formuliertje? Ik kan 't niet vinden, mag ik ook gewoon een brief sturen, nee, dat kan niet, alleen correct ingevulde formulieren nemen we in behandeling. Maar waar staat dat dan?
Zucht, ik word hier zo moe van.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik ook

ik word heel moe vam de belastingdienst.

In januari heb ik een suppletie ingediend, digitaal verstuurd, is niet terug te vinden. Toen dus na veel bellen en wachten een mevrouw te pakken gekregen die het persoonlijk wilde behandelen, ik kopie opgestuurd, kopie is nooit aangekomen. Dus weer een nieuwe kopie, ook deze is nooit aangekomen.

Ligt er ergens bij het belasting kantoor een enorme stapel brieven die iemand heel erg over het hoofd ziet ??

Het is gvd een heel leuk bedrag wat ik terug krijg, ik wil mijn geld !!!!!

NU moet ik dus voor de 4e keer iets gaan opsturen ! Ik ga het nu persoonlijk overhandigen denk ik.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.