Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

kleinigheidje voor man bij 15 jaar getrouwd

help, ik wil iets geven voor ons 15 jaar getrouwd zijn, maar wat? ik weet het ff niet. geven jullie iets aan je man met dit soort huwelijksdata?

Nee, ik ben dat van de 19 keer al 17 keer vergeten....

Gewoon een high wine op een terras?

Wij vergeten het meestal ook. Als we er wel aan denken gaan we samen wat leuks doen, uit eten bijvoorbeeld. We geven elkaar geen cadeautjes. 

Sammy70

Sammy70

18-05-2021 om 09:57

Precies. Ga lekker samen wat leuks doen in plaats van iets te geven aan de ander. 

louise2011

louise2011

18-05-2021 om 10:05 Topicstarter

thanks!! jullie hebben gelijk! scheelt ook weer iets regelen

Wij denken meestal later in de week "oh we zijn onze trouwdag weer vergeten"
Gelukkig vergeten we het allebei, dan is het niet erg.
Als je wel iets zou willen geven, 15 jaar is kristal, meen ik. Ik zou me kunnen voorstellen dat ik voor mijn man een kristallen whiskyglas zou kopen, misschien gegraveerd. Al denk ik dat hij liever heeft dat ik dat geld dan uitgeef aan een fles whisky.
Maar in de praktijk doen wij dus niks.

Wij gaan altijd een avondje uit met zijn tweetjes. Dochter uit logeren en dan ergens lekker wat eten en naar een voorstelling in het theater. 

Een bakker kan een kleine taart opmaken als een echte bruidstaart. Kost misschien iets van 15 euro. Samen leuk aansnijden en trouwefotos terugkijken.

Altijd iets. Flesje whisky, after shave, boek, wat dan ook. En we gaan altijd uit eten als gezin. Kon dit jaar niet, dus een bierproeverij en een borrel pakket geregeld en dat gezellig als gezin gedaan!

Samen dagje weg of avondje uit. Doen we vrijwel altijd op onze trouwdag. En ooit heeft m'n man een keer een replica van mijn trouwboeketje laten samenstellen. Cadeaus geven we meestal niet. Wel maakten we soms een 'boekje' voor elkaar over het voorbije jaar, met gebeurtenissen, foto's, knipsels, gekke spreuken. 

Succes ermee. 

Ik vind het altijd een mooi excuus om taart te bakken. Hebben man en kinderen niets op tegen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.