Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Marit

Marit

02-06-2009 om 17:14

Lekker slim

Ik zag dit programma van de week op TV. Dat bestaat toch niet??!?! Ik denk dat die meiden allemaal acteurs zijn! Wie weet hier wat van? Zo dom kun je toch niet zijn? Wat vinden jullie?
Marit


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

04-06-2009 om 16:44

Pandia (licht ot)

Als je ooit een mening nodig hebt, roep maar even hoor! Ik heb overal een mening over en wil er best eentje aan jou kwijt hoor!

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

04-06-2009 om 16:45

Voor je 16e

Dat hoop ik niet zeg. Ik kijk nogal eens naar "2 voor 12" en bedenk meestal bij 1 of 2 vragen: kijk, dát heb ik nou echt op school geleerd. De rest van de vragen (of antwoorden beter gezegd) heb ik daarna geleerd

Tirza

reina

reina

04-06-2009 om 18:01

Giscard en paris

Beetje ot, wie Giscard d'Estaing is weet ik, maar Paris Hilton? Ik ken de naam, maar zou niet weten wie het is...., ben ik nou ook heel dom ?

Hillary

Hillary

04-06-2009 om 21:05

Reina

Wedden dat die dames op de bank dat nou weer precies wel weten. Net afhankelijk van in welke sociale omgeving je verkeert wat je weet. Zij vinden het waarschijnlijk ongelooflijk dat iemand dat niet weet. Niw zoals de achternaam al zegt is zij de rijke erfgename van de oprichter van het Hilton (van de hotels) concern. Haar lijfspreuk is: You can never be to rich or to skinny. Ze vult haar dagen met feesten en wisselende vriendjes. Ze is vooral bekend geworden door een sekstape die van haar op internet belandde. Als je MSN als openingspagina neemt ben je altijd precies op de hoogte van dit soort zaken

reina

reina

04-06-2009 om 22:26

Hillary

Dank, weer wat wijzer 'K geloof niet dat ik een fan van deze dame zal worden

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.