Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

lente

lente

10-04-2013 om 21:27

Lente - wat trekken we aan


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maat 48

Maat 48

13-04-2013 om 20:26

Aanvullende vraag voor amk

De site die je noemt: http://www.art-fashion.nl
Is de maat XXL groot genoeg voor maat 48?

amk

amk

13-04-2013 om 20:50

Moeilijk schatten voor mij

ik koop er zelf maat s. Zit zelf op maat 36/38 maar met lange ledematen.
Hun maten lijn gaat wel verder overigens. In de webshop hebben ze een erg beperkt assortiment. In de uitverkoop kom ik ook 4xl tegen. Ik heb een winkel hier in de stad en kan makkelijk passen.

amk

amk

13-04-2013 om 20:53

ik heb geen mainstream smaak.
Deze jas bv staat hoog op mijn wenslijstje: http://www.ladyofthedragonfly.nl/webshop/winterjassen/detail/95/winterjas-met-jeans-en-brocaat.html gewoon voor dagelijks gebruik.

Margriet*

Margriet*

13-04-2013 om 22:00

Nou amk

inderdaad geen mainstream. Maar vind je het niet ondhandig dat wijde (pijpen en lange jas) op de fiets? En met die jas een regenbroek aan is dan ook niet meer nodig!

Ik ben meer van de strakke kleding (ben 1.80 en heb maat 40/42) en ik draag graag hakken maar die zitten vaak onder laarsjes (6-8 cm) minder vaak pumps.

amk

amk

16-04-2013 om 18:58

Gewend

valt wel mee met het fietsen. En me

amk

amk

16-04-2013 om 21:11

Er viel wat weg

Ik ben het fietsen met die wijde pijpen gewend. Gaat niet anders dan anders.Ze zijn ook alleen wijd, niet te lang (eerder aan de korte kant). Met de trap op lopen heb ik 1 hand aan de leuning en met de ander houd ik mijn broekspijpen iets omhoog net als bij een lange rok.
Ik heb een regenbroek met ritsen over de gehele broeklengte, dat scheelt al een heel stuk, maar zoals alle broeken: te kort, dus als ik weet dat ik lang in de regen fiets bind ik er nog gamaschen om.

Die jas heb ik jammer genoeg nog niet, en het zal met deze prijs ook wel bij dromen blijven. Maar zo'n jas moet je niet nat laten regenen, hij wordt loodzwaar en is niet droog te krijgen. Maar fietsen met die lengte gaat niet anders dan met een wijde lange rok.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.