Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Biene M.

Biene M.

18-06-2010 om 09:43

Meeting amsterdamse oo'ers


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

21-06-2010 om 23:16

Zonder kinderen

Hoi,

Zonder kinderen denk ik dat ik het over laat gaan, al ben ik wel heel benieuwd jullie te ontmoeten.

Maar oppas nemen wil ik liever niet voor dit soort dingen.

Groeten,

Liora

jutter

jutter

22-06-2010 om 16:26

Margriet en liora

Ik heb geen idee of ik de buuf van Temet ben, misschien juist wel van jou, dat zullen wij dan tijdens de meeting wel merken
Liora, we kunnen ook gewoon afspreken dat ieder voor zich bepaald of de kinderen mee komen of niet? In jouw geval begrijp ik volkomen dat je geen oppas wil inschakelen. Bij mij is dat niet nodig aangezien mijn wederhelft er wel is. Ik stel voor wel een kindvriendelijke omgeving afspreken en verder kan iedereen het zelf bepalen.

Biene M.

Biene M.

23-06-2010 om 07:02

Eens met jutter

Het lijkt me leuk als Liora kan komen, dus ik vind een kindvriendelijke omgeving ook wel een goede optie.

Dan de datum nog! Het lijkt wel wel leuk als iedereen kan, of is dat een onhaalbaar streven? Hoe zitten jullie in het weekend van 11/12 september?

jutter

jutter

23-06-2010 om 10:15

Datum

11/12 september kan ik er bij zijn. Lijkt mij heel leuk om de gezichten bij de namen te zien!
vondelpark lijkt mij wel handig, speelplekken zat en mocht het slecht weer zijn kunnen wij altijd nog bij het bij het blauwe theehuis oid naar binnen.

Margriet*

Margriet*

24-06-2010 om 20:28

Nee temet

"Jij hebt zeker ook dat stukje in het Parool gelezen van die artistiekelingen die beweerden dat NW het he-le-maal gaat worden"= dat wist ik 6 jaar geleden al.........
Er wonen trouwens heel wat artistiekelingen hier. Nee even serieus, bij ons wonen in de buurt heel veel mensen die als kind hier zijn opgegroeid en weer met gezin opnieuw hier zijn gaan wonen. Redelijk bewuste keuze bij ons en bij veel buren dus.

Margriet*

Margriet*

25-06-2010 om 23:29

Wat gaan we doen

of zakt dit als een plumppudding in....

Christa.A

Christa.A

27-06-2010 om 00:18

Euh

Ik ben ook een Amsterdamse moeder :o) Kom niet veel meer op OO momenteel, maar als jullie gaan afspreken ben ik er graag bij! Vondelpark of Westerpark heeft mijn voorkeur (woon in Centrum). Mijn dochter is 9 jaar. Misschien wel makkelijk om de leeftijden en sexe van de kinderen te weten i.v.m. eventueel spelen met elkaar ;o)
Groetjes, Christa.

Biene M.

Biene M.

27-06-2010 om 09:27

Voorstel:
* 12 september
* Bij goed weer: klein melkhuisje
* Bij slecht weer: Witteveen
* Kind(eren) mee mag, is niet verplicht

Akkoord?

Ik heb trouwens een meisje van 15 (zal niet mee willen) en een zoontje van 2 (moet nog even zien of ik hem meeneem).

Zus

Zus

27-06-2010 om 22:05

Ja, prima voorstel

Ik zal er zijn. Mijn dochters zijn 7 en 9, maar ik weet nog niet zeker of ik ze meeneem.

Carmen

Carmen

28-06-2010 om 00:08

Ik neig

Ik neig toch naar een ja. En mijn dochter van tien lijkt het ook leuk.
SUUUS!

Carmen.

Biene M.

Biene M.

28-06-2010 om 06:18

Leuk!

Ben benieuwd wat voor mensen dat zijn, Amsterdamse OO'ers. Vannacht heb ik nog over Liora gedroomd (van haar weet ik tenminste al hoe ze eruit ziet...)

Margriet*

Margriet*

28-06-2010 om 14:20

Hele leuke mensen biene

Daarom zou ik wel wat eerder willen afspreken, moet nu nog zo lang wachten.....
Ik heb ook geen idee hoe jullie er uit zien. Bij de vorige meeting was het een mix van echte autochtone amsterdammers en zeg maar import vanwege studie ooit hier beland. Ik behoor bij de laatste categorie.
Ik weet niet of ik mijn kids meeneem, weet niet of die dat leuk vinden, hoewel misschien mijn dochter wel.

Polly Shearman

Polly Shearman

28-06-2010 om 14:46

Dromen

ik droom bijna elke week wel over liora! en dan bakt ze van die heerlijke quiches en drinken we samen een koude pino gris!!

jutter

jutter

28-06-2010 om 14:57

Leuk!

12 september staat in de agenda. Of kindlief meekomt (9) weet ik nog niet, maar ik kom graag.

Zus

Zus

28-06-2010 om 20:53

Wat een hoop 9-jarigen!

Als anderen hun 9 jarige kinderen meenemen, doe ik dat ook, als ze wil. Misschien zijn er wel klasgenootjes bij

liora

liora

28-06-2010 om 21:02

Leuk

Wat leuk die dromen over mij! Wat droomde je Biene?

En Polly, dank je, ik moest vreselijk lachen om jouw posting!

Liora
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.