Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Met spoed bouwondernemer gezocht

Lieve ouders en anderen, ik hoop dat jullie ons kunnen helpen. Wie heeft ervaring met een hele goede bouwondernemer die met spoed ons huis (eengezinswoning) kan renoveren?
We hebben een bouwondernemer gehad die er letterlijk een zooitje van heeft gemaakt.
Wat prioriteit heeft is het schuren, schilderen en stucen van de trap ivm de komst van een traplift.
Wij zijn jullie heel dankbaar als we geholpen worden aan een aannemer die ons huis weer bewoonbaar maakt. Betreft een echtpaar van 81 en 90 jaar.

Misschien is het handig om de regio aan te geven? Niet iedere ondernemer wil (bij wijze van spreke) van Maastricht naar Groningen reizen voor een klus.
Voor het schilderen en schuren van een trap zou je al los eventueel een schilder kunnen zoeken? 

05-12-1962!

05-12-1962!

05-11-2022 om 18:16 Topicstarter

Klopt, helemaal vergeten de locatie te noemen. Het is Amsterdam en omstreken.
Klopt, voor een spoedklus voor de trap gaan wij alvast een schilder nemen. De vraag is welke schilder kan ik nemen. Daarom vraag ik jullie ervaringen met schilders en bouwondernemingen. Want een slechte ervaring is meer dan genoeg.

zoek eens op de Klussenier. 

De uitdaging gaat worden iemand te vinden die goed is en die op korte termijn tijd heeft. Veel van die klusmensen zijn erg druk. Zitten soms een half jaar tot jaar vooruit helemaal vol.
Hier kwamen een paar bedrijven langs om een offerte uit te brengen. Deden ze niet, kennelijk te druk. Gelukkig niet spoedeisend, dus komt later wel.

Succes ermee.

Je kunt www.werkspot.nl proberen.
En ik heb je een privébericht gestuurd.

Bijtje82

Bijtje82

06-11-2022 om 01:17

Otolift voor je traplift. 
Fijn bedrijf, betrouwbaar en professioneel. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.