Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tigress

Tigress

26-11-2012 om 12:11

Mode van toen... wat zien we liever nooit meer?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

29-11-2012 om 13:33

Uni-sex

Man en ik fietsen jaarlijks wel een keer of wat over Neêrlands fietspaden en dan kom je áltijd stellen tegen op dezelfde fiets, met dezelfde jaskleur en dezelfde fietstassen achterop. En dan constateren wij steeds weer opnieuw hoe schattig dat is, maar hoe erg wij dat absoluut nóóit zullen doen.

Kaaskopje

als dit facebook was geweest, had ik jouw reactie 'geliked'! Lol!

neteret mut

neteret mut

29-11-2012 om 18:40

Wij

hebben al een aantal jaren "per ongeluk" dezelfde fiets. Geld van een erfenis, fietesen die allebeide af waren, een verhuizing inzicht naar een stad met veel "kinderkopjesachtige" wegen en fietsen waarvan de tweede met korting ging. Maar niet dezelfde fietstassen, jassen enz. , dezelfde fiets is al genoeg.

Kaaskopje

Kaaskopje

29-11-2012 om 20:05

Jons

Unisex-trauma

Ooit kregen wij een goede vriend van man voor weekend te logeren, leuke man, was lang alleenstaand geweest en kwam nu met zijn ' vriendin' . Eerlijk gezegd was man ervan overtuigd dat hij een ' nog niet uit de kast' zijnde homo was......Toen hij nog alleen was kwam hij ook wel eens een weekendje en man verheugde zich al helemaal erop hoe gezellig dat zou zijn als ik ook goed met die vriendin op zou kunnen schieten Tot ze kwamen dus en we 2 unisex geklede mensen uit de auto zagen stappen. En ach dan denk je nog dat is voor onderweg, zal wel makkelijk zitten ofzo...... Maar nee, ze bleken ook dezelfde koffers te hebben en die vol met enkel en alleen dezelfde kleren! En dat was niet alles, ze gingen echt compleet in elkaar op, zaten op onze bank in innige omhelzingen en elkaar alleen maar diep in de ogen te kijken. Gespreksstof 0. Man en ik hebben nog pogingen gedaan het gezellig te maken, maar zelfs onder de maaltijd waren ze zo druk met elkaar dat ze elkaar hapjes voerden We kregen ze 1 keer dat weekend van die bank af naar buiten, maar daar vertoonden ze hetzelfde gedrag en iedereen keek naar ons.....We voelden ons nogal voor schut staan
Het was een vreselijk weekend en sindsdien heb ik een enorme aversie tegen unisex kleding en zelfs fietsen. De vriend is sindsdien niet meer geweest.
Groeten albana

tonny

tonny

30-11-2012 om 09:31

@ albana - wat een geweldig verhaal

je kunt het maar mooi getroffen hebben met elkaar he

Hanny61

Hanny61

30-11-2012 om 10:48

Ik zou dit berichtje op FB 'liken'.
Waar ik nu nog wel benieuwd naar ben: zijn ze nog samen? Het doet mij denken aan dit gedicht van John o'Mill dat ik hier wel eens vaker geciteerd heb:

Mij streelt alleen zijn lieve stem
Ik leef mijn leven slechts voor hem
Niets kan mij meer vreugde schenken
Dan hem bedienen op zijn wenken
Ik kan zijn gedachten lezen
En doorzie zijn diepste wezen
Speelt een glimlach om zijn mond
Ik weet terstond de achtergrond
En als hem ooit eens iets verdriet
Dan speur ik en dan rust ik niet
Tot ik door traan en zachte drang
Het antwoord op mijn vraag ontvang
Ik wil hem maken, zo ik kan,
Gelukkiger dan ooit een man.

Naschrift:
Helaas kon hij 't geluk niet dragen
Heeft haar de hersens ingeslagen.

Primavera

Primavera

30-11-2012 om 11:57

Leggings van 'nu' als broek

Nou Kaaskopje, jij hebt het over de dikkere jaren '90 leggings. Die mode is hier in de italiaanse provincie weer helemaal terug. Alleen zijn het niet meer van die dikke leggings, maar die van dunner en strakker materiaal van nu en de trui erboven is niet meer oversized, maar kort tot aan de middel. EN visualiseer even voor het maximale effect van die strakke nauwsluitende suede laarzen eronder.
Onder zo'n zo'n dunne legging zie je natuurlijk een onderbroek zitten, dus moet er als ondergoed een string of helemaal niets gedragen worden. Ik moet denken aan die verschrikkelijke mode van zo'n 5 jaar terug waarbij in de winter een korte broek met laarzen in was, waarbij dan tegenwoordig de hele korte broek wordt weggelaten.
Ik heb nog geen vrouw gezien, hoe ze ook in vorm is, die dit eigenlijk goed staat. Bij iedere pas zie je het zitvlees meedrillen. Ja mijn oudste dochter van 14 zou het kunnen hebben, maar haar vader heeft zijn veto uitgesproken dat ze zo niet naar school mag.

Tigress

Tigress

30-11-2012 om 12:11

Primavera

Het beeld dat jij schetst geeft me kippenvel. Brrr. Het is te hopen dat dit ons landje voorbij gaat. Het zal in elk geval aan mij voorbij gaan en aan mijn trillende zitvlees.

Kaaskopje

Kaaskopje

30-11-2012 om 20:27

Primavera

Ik zie nu iets voor me wat behoorlijk op mijn lachspieren zou werken geloof ik

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.