Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Valerie

Valerie

04-09-2015 om 22:43

Mode: wat kan ik nu het beste kopen?


Noet

Noet

09-09-2015 om 17:41

idd

als je het goed styled kun je er prima mee wegkomen op je werk, maar het moet er wel netjes uit zien. En netjes is niet perse standaard.

Charis

Charis

09-09-2015 om 17:56

Jurkentip

Voor wie van jurken houdt, in alle stijlen: www.succubus.nl

Jessica O

Jessica O

09-09-2015 om 20:17

charis

Niet alleen voor jurken, wat een geweldige schoenen!

tonny

tonny

10-09-2015 om 21:45

vierkant

'Ik zie bij vrouwen van een zekere leeftijd, zo rond de 50 en ouder, vaak dat ze in hun (spijker-) broek als bilpartij een soort van vierkant hebben. Dat vind ik toch zo lelijk! Ligt dat nu ook aan het model van de broek, of gaan mijn billen (nu pront en rond) er op termijn ook zo uitzien?'

Ow neeee, kreun, nog een probleem erbij, moet ik ook mijn achterkant serieus gaan bestuderen En er is niks tegen te doen ook vrees ik. Behalve wijde rokken dragen.

Grijzend haar dat steeds sneller doorschemert, rimpels, wallen, zwembandjes, slappere borsten, knieƫn die niet meer gezien mogen worden, fladdertjes aan je bovenarmen, een blubberbuikje.

Het leven is oneerlijk.
Maar ik trek me er niks van aan. Lekker vandaag iets heeel moois gekocht voor op de bruiloft van jongste dochter. Schandalig duur, maar vooruit.

bieb63

bieb63

10-09-2015 om 22:26

Tja Tonny

Ik vrees dat dat onze toekomst is ...

Evanlyn

Evanlyn

11-09-2015 om 14:04

tonny, achterkant

Welnee joh. Wat niet weet, wat niet deert...Vooral niet bestuderen dus.

caton

caton

11-09-2015 om 15:34

of tonny

Je kunt ook net doen als mijn broertje (down): als hij gaat shoppen dan poseert hij eerst als een model voor de spiegel om de voorkant te zien. Daarna draait hij zich om en showt de achterkant aan de spiegel, maar kijkt dan zelf niet in de spiegel. Dan valt het ook nooit tegen

Fiorucci

Fiorucci

11-09-2015 om 16:36

Maar Kenfan...

Wat moet een oudere heer dan dragen, als jeans niet mag? Beige p antalons? Brrr...

bieb63

bieb63

11-09-2015 om 22:22

haha fiorucci

Of een dik geribbelde beige/goudkleurige bandplooi.....;(
Of nog een optie: de groen/blauw geblokte golfbroek... hihi

bieb63

bieb63

11-09-2015 om 22:23

nog een optie

de 'casual' chino's in rood, groen, of roze...;(

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.