Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Mooie woorden

bedremmeld.

Prachtig woord, helemaal eens met Tirza (ander draadje),

Wat vinden jullie mooie woorden (die je niet zo vaak hoort/leest?)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Valkyre

Valkyre

04-04-2011 om 21:07

Kaaskopje (ot)

Naast een drankorgel was hij ook heel vriendelijk, ook jegens collega's van andere partijen. Superaardig.

Studententaal

Mijn studerende broertje zegt: 'Konings' en 'soepel ouwe', dat vind ik echt stomme woorden.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Valkyre

Valkyre

05-04-2011 om 18:26

Oh ja, ergerlijk

Vette shit, ouwe! Brrr...

Ook heel lelijk

Liefde. Wat een afgrijselijk woord vind ik dat. Een woord als een voorbijglibberende slak, lieffffdûh, yèk!

Valkyre

Valkyre

06-04-2011 om 21:43

In dezelfde richting

Neuken

Wat een rotwoord! Lelijk van vorm, van klank... Slechte beschrijving van de activiteit ook

Tirza G.

Tirza G.

06-04-2011 om 22:32

Ja maar ja valkyre

Er is geen ander NL woord wat de daadwerkelijke activiteit beschrijft. Vrijen is veel breder, sexen is het scheiden van kuikentjes op geslacht......

Tirza

Vic

Vic

06-04-2011 om 22:39

Tirza

Ken jij niet dat stukje van (ik geloof) Koot en Bie waar ze ongeveer 50 synoniemen noemen voor neuken? Ik zal eens kijken op Youtube of ik het kan vinden.

mijk

mijk

07-04-2011 om 09:48

Lelijke woorden vandaag

Moeten en eigenlijk. Omdat ik me net realiseerde dat ik met combinaties van die woorden deze week weer eens een gat voor mezelf aan het graven ben....

Mijk

Heel erg lelijk is......

"mispunt"
Vooral als je het een moeder hoort zeggen tegen haar peuter op straat.
Kinderen kunnen lastig doen, maar een mispunt.... er zit zoveel minachting in dat woord, brrr!

En heel mooi

"vriendelijk"

Ze lezen mee

De NOS leest kennelijk mee in dit draadje, ik hoorde tenminste gisteren op tv iets over "de strapatsen van prins Laurent".
Dat tussen zoveel lelijks nog eens het woord strapatsen langs mag komen maakt veel goed.

Groeten,

Temet

krin

krin

08-04-2011 om 10:25

Mooi

Wie weet kunnen ze besmuikt ook weer eens ergens langs laten komen, dan. Ik heb het net weer ergens in kunnen frommelen, tot mijn verrukking. Jammer dat er niet bij gegniffeld werd.

Tink

Tink

08-04-2011 om 11:58

Gevonden!

De site waar ik het over had: http://archaisch-is-goed.hyves.nl/
Haal je hart op
Zo en nu ga ik met gezwinde spoed mijn kroost spijzigen en laven!

Groover

Groover

08-04-2011 om 17:58

Van alles wat

Bakkes en harses, werken op de een of andere manier op mijn lachspieren. Porum ook
Klaploper, fnuikend, tergend, lekker ladingdekkend.
Echt ranzig vind ik smegma, etter, kopkaas, rampetampen en sterretje voor anus, ieeeuw!
In het Zuid-Afrikaans idd heeele mooie woorden. Lieve woordjes vind ik noenie, dushi, schatteke, lekkertje. Scheetje en poepie weer om tzum kotszen
Schieten me er wel meer te binnen maar geen tijd!
Groet, Groover

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.