Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

connect

connect

22-06-2009 om 21:47

Muziek voor bij bijzondere presentatie

Binnenkort hou ik een presentatie voor een gezelschap waarbij een mooi filmpje van bijzondere natuurfoto's getoond gaat worden, met hier en daar wat mensen erop. Ik ben op zoek naar mooie songs/ muziek die hierbij passen.
Ik merk dat wat ik als mooie muziek oplepel, dit vooral liefdessongs zijn. En die zoek ik niet.

Dus, wie helpt mij aan die bijzondere 'top of the hill' muziek, zonder te veel 'jij bent de liefde van mijn leven'gehalte?

Dank, connect

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
groene specht

groene specht

23-06-2009 om 09:49

Instrumentals

Muziek zonder woorden dus. Ideetje?

Pippin

Pippin

23-06-2009 om 10:00

Of dit


http://www.youtube.com/watch?v=pHcZ1wPsJYY, Het liedje heet no ceiling. Heel toepasselijk voor natuurfoto's?!?! De rest van de soundtrack van deze film vind ik ook prachtig, maar ik ben een pearl jam fan, dus wel wat bevooroordeeld.

Pluk53

Pluk53

23-06-2009 om 10:34

Klassiek natuurlijk

Ma Vlast ( mijn vaderland) van Smetana bijvoorbeeld. Of de Pastorale ( symphonie 6) van Beethoven. Of Peer Gynt van Grieg.

Rieke

Rieke

23-06-2009 om 15:37

Exploring nature with music

Klassieke muziek, balletachtig, met natuurgeluiden; beekgekabbel, vogels, zwanen.
Ik heb de cd; Dan Gibson's Solitudes, nature ballet. Mooi!

connect

connect

23-06-2009 om 21:01

Ook op zoek naar songs

Dank voor de tips, hier zit zeker veel moois tussen.
Toch zoek ik ook naar 'songs', op de foto's zie je ook interactie tussen mensen, afgewisseld met mooie omgevingsplaatjes, daar past voor mij niet (alleen) klassiek bij.
alvast bedankt, connect

Uit lion king


http://www.youtube.com/watch?v=vX07j9SDFcc&feature=related

Verder is Tommy Emmanuel vaak ook wel mooi, maar wel instrumentaal, gitaar.

Puck2

Puck2

24-06-2009 om 20:51

Out of africa

Muziek uit Out of Africa kan ook goed bij natuurbeelden als ze tenminste niet over de pinguins op de noordpool gaan.

connect

connect

24-06-2009 om 21:10

Oerhollandse plaatjes

Dank voor de tips.
De afbeeldingen zijn oerhollandse plaatjes, en hoewel de lion king en out of africa errug mooi vind, moet ik toch lachen als ik de combi voor me zie De nederlandse polder sluit niet zo aan bij de afrikaanse sound.

Oef, ik vind het echt lastig.

Connect
Dank voor de tips.

Rieke

Rieke

25-06-2009 om 20:57

Ik weet er nog 1

Bedacht ik me net; gitaarmuziek van Harry Sacksioni ( Hoe schrijf je dat). Heel sfeervol. Heeft mijn man onder ons wintersportfilmpje gezet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.