Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

judiths mama

judiths mama

20-03-2010 om 10:35

Mánnen!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

21-03-2010 om 23:01

Wat nou, judithsmama

je vroeg onze reacties en kreeeeeeeeeeeeeeeeeg ze, niet te klagen zeg over de hoeveelheid reacties!
Of doen wij het nu ook al niet goed??)

Kaaskopje

Kaaskopje

22-03-2010 om 00:29

Ellen en tirza

Ik ben het met je eens, maar niet met je opmerking ´schaf het toch af´. Ik ben iemand die nog kinderlijk blij is met een cadeautje. Ik vind het leuk om iets voor iemand mee te nemen, maar ook om iets uit te mogen pakken. Ik heb vorige week nog een boek gekregen, waar ik echt blij mee ben. Dus nee... ik schaf het niet af
Tirza, ik hoop dat je de gift nog wel gaat gebruiken als de gast vertrokken is?

Bastet

Bastet

22-03-2010 om 07:25

Afschaffen?

nee,niet afschaffen,een onverwacht kado,hoe onbeholpen ook,kleurt mijn dag!Doet me denken aan mijn jongste zoon,hij was een jaar of negen,wilde 3 euro lenen.Ik mopperen,is je zakgeld alweer op,blablabla....komt ie een half uur later terug met een bos rozen,voor mij...)
Hij was blut,maar wilde bloemen voor me kopen,hij weet dat ik er gek op ben.....

Bakje plantjes

Het maakt mij verder niet zoveel uit elk kadootje is aardig maar als we het er dan toch over hebben, ik vind die bakjes en mandjes met spul erin zo niet-mooi en het past totaal niet in mijn interieur. Maar ik vind het wel super aardig hoor als iemand met iets aankomt, maakt mij dan ook niet uit wat het is.

Wat ik wel super vind is als een kind zo'n bloempotje beschilderd en dan een bakje met peterselie of bieslook oid erin. Zo leuk ! Past wel in mijn interieur want ik heb veel knutsels en tekeningen in de verder strakke keuken hangen.

reina

reina

22-03-2010 om 14:28

Kadootjes

Ik vind ze leuk, leuk om te krijgen, maar nog meer om ze te geven, ze zeggen namens mij dat ik de ander waardeer. Net zoiets als een complimentje, maak je me ook blij mee en die geef ik ook graag.

Holiday

Holiday

22-03-2010 om 22:09

Mach

Tja daar kun je gelijk hebben. Ik las het alsof judiths papa wat italiaanse boodschappen had gedaan voor het eigen huishouden..en dan 1 potje basilicum voor de visite.
Judiths mama omschreef het ook zo komisch en beeldend:
"Ik vond het alleen zo typisch man, hij zou mij niet gelukkig maken met een bosje basilicum"

Haha dus ik heb daar ook zo mijn eigen beeld bij, ook van hoe ze daar bij hun aanstaande nieuwe schoonzus op de stoep stonden met dat struikje. Ach narcis of basilicum, dát maakt inderdaad niks uit. Maar de gedachtenkronkels van je eigen man kunnen je nog wel eens verrassen, zo blijkt maar weer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.