Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Naar de kapper geweest. manlief vindt het echt niets :-(


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Oppassen voor museum

Als je als ouder wordende vrouw je haar lang blijft dragen, ligt het 'van achter lyceum, van voren museum'-effect al snel op de loer. Maar misschien treedt dit alleen op in combinatie met bling en luipaard? Daar hoeven we bij jullie dan toch niet bang voor te zijn, toch?

Chris

Vic

Vic

25-10-2010 om 21:55

Museum

Volgens mij ontkom je daar niet aan, als je als oudere een beetje in vorm blijft. Aan de achterkant kun je toch niet zien of een goedgevormde vrouw, met strakke spijkerbroek en dito shirt, al dan niet met lang haar, 20 of 40 is? Daarom verf ik mijn haar niet, ik houd van duidelijkheid

Asa Torell

Asa Torell

25-10-2010 om 22:53

Chrish

Dat kan dan toch alleen maar komen omdat lang haar zo'n uitzondering is bij ouder wordende vrouwen. Waardoor het automatisch met jong wordt geassocieerd. En daarmee is het net zo'n zichzelf in stand houdend ding als grijs haar verven omdat iedereen het doet.

Kaaskopje

Kaaskopje

26-10-2010 om 00:28

'van achter lyceum, van voren museum'-effect

Haha, ja precies, dat bedoel ik)

Fiorucci

Fiorucci

26-10-2010 om 07:14

Ik denk.....

Dat je niet moet kijken naar wat not done is, maar wat bij jou past, ongeacht de zgn. regels hiervoor, van zgn. stijlgoeroe's....(blegh)
Dus heb ik lang haar en ik verf. En niet vanwege grijs,maar omdat ik mijn eigen kleur bijzonder saai vindt.
Groetjes,Fiorucci

Bellefleur

Bellefleur

26-10-2010 om 09:01

Lang haar, leuk, moet je afknippen!

Ok, dat is allemaal boven de 40. Maar waarom moeten jonge vrouwen heur haar afknippen van hun omgeving? Zelfs in de Bouquetreeks; adem in: (vroeger las ik dat, maar nu niet meer, nu lees ik alleen hoogstaande literatuur. Alleen in bad lees ik nog Bouquet, omdat Harry Mulisch niet nat mag worden. Overigens moet ik er niet aan dénken om met Harry in bad te zitten) adem uit, streelt de meneer eerst door het lange gladde haar van zijn geliefde, en vervolgens gaat ze naar de kapper voor een vlotte coupe!

Tihama

Tihama

26-10-2010 om 10:01

Vlot

Ja, ik ben gewoon niet vlot. DAT zal het wezen.
Lang haar kan best niet iedereen staan, maar kort haar evenmin. Trouwens: Catherine Deneuve heeft ook lang haar. Schitterend. Net zoals Andie MacDowell. Vast niet toevallig dat die gevraagd worden voor reclames voor haarverzorgingsproducten. Er zijn genoeg oudere vrouwen te vinden met prachtig lang haar.

Tihama

Fiorucci

Fiorucci

26-10-2010 om 10:45

Bleh

Bleh, vlot, dat vind ik zo'n typisch tuttig Libelle woord, bbrr....
Fiorucci

Tihama

Tihama

26-10-2010 om 12:51

Vlot 2

pittig, sportief, hip, stoer, kek, kittig

Als het om lang haar gaat: charmant, stijlvol, statig, sexy. Interessant verschil.

Moet je dit artikel eens lezen:
http://www.telegraaf.nl/vrouw/psyche_relatie/2727939/__Vrouwen_met_kort_kapsel_minder_genteresseerd_in_seks__.html

Tihama

Tihama

Tihama

26-10-2010 om 13:11

Kappertje spelen

Ik snap het opeens. Als je kapper bent, dan wil je kunnen knippen. Bij mensen met kort haar ben je snel uitgeknipt. Dus je probeert iedereen met lang haar zo gek te krijgen dat ze laten knippen.
Ik moet bij een nieuwe kapper ook altijd eerst een kwartier besteden aan de discussie over de cm's die eraf mogen. Sinds mijn stijladvies gaat dat trouwens veel makkelijker. Ik 'mag' namelijk geen kort haar van de stijladviseur

Tihama

Vlot

Als in: Handig vaartuig, ook zelf te bouwen, zal ik maar zeggen

Tihama

Tihama

26-10-2010 om 21:04

Welnee

"Als je je volledig in tienerkleding hijst omdat je dat figuurtje nog hebt en lange haren draagt, dan kan het wel even schrikken zijn voor een tienerjongen die achter je loopt en een waarderend fluitje laat horen. "

Dan vindt ie je gewoon een MILF

Tihama

Zus

Zus

26-10-2010 om 23:13

Wat is een MILF? Lees verder met genoegen dit draadje, want ik ben zelf van de week gruwelijk kort geknipt (per ongeluk) en lelijk dat het is.... Ik heb mijn haar meestal tot bijna mijn schouders, zo'n beetje tussen museum en lyceum in, maar met kort haar lijk ik 10 jaar ouder

Net als fiorucci ea

Gewoon doen wat bij je past. Ik zal dan ook wel zo'n van achteren acceptabel museumstuk zijn (leuk, blijkbaar ben ik kostbaar genoeg om in een museum bewaard te worden ), want lang haar tot de middel en toch al een paar jaar over de veertig. En die mevrouw die ik zag die grijs haar tot over de heupen had en die het práchtig kon opsteken? Ook fout? Het stond anders bijzonder stijlvol... Of mag opgestoken lang haar nog wel?

Fiorucci

Fiorucci

27-10-2010 om 11:22

Tuurlijk genista

Uiteraard mag opsteken wel, maar dan natuurlijk niet in zo'n leuke nonchalante stijl, want dan ben je niet classy kennelijk...))
Fiorucci

fladder

fladder

27-10-2010 om 11:45

Sanneke

Dat is vooral bij 50-plussers zo...! Ik ben vorige maand een dagje gaan fietsen op de Dwingelose hei en het is werkelijk waar wat je zegt!

Vergeet "dezelfde fietsen" niet...! In dames- en herenuitvoering. Met dezelfde fietstassen!

Het lijkt me stiekem heel mooi om zo verbonden te zijn met elkaar, dat dan weer wel..!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.