Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Neftlix tips nu er binnenkort veel voetbal op tv is


The neighborhood

ook een erg leuke serie😁

Zakdoekje schreef op 11-06-2021 om 11:34:

[...]


Gaan er nog meer domme acties komen? Dat dingen in filmverhalen mis lopen, dat maakt het natuurlijk spannend, maar dan moet het door pure pech komen, dan vind ik het nog wel realistisch, maar op deze manier vind ik het dus alleen maar stom (sorry ben weer veel te kritisch)

Er zitten beslist wat ergerlijke dingen in, maar ik vind de serie zo verrassend blijven en goed opgebouwd

-emily in Paris (hier twijfel ik nog over)

Ik vond Emily in Paris anders dan ik verwacht had. Het is geen platte komedie dat een kopie is van een andere serie en over mode gaat, maar juist minder voorspelbaar en grappig. En ook (waar ik bang voor was) niet heel erg voor tieners. Had het als tip doorgeven aan mijn zus, maar die had 'm al gezien en was er ook enthousiast over. Komt wel in de richting van Gracie&Frankie, maar dan met een jonge generatie als onderwerp.

Jesse_1 schreef op 11-06-2021 om 11:48:

Ik had een recensie gelezen over Feel Good ("een van de geestigste comedyseries van de laatste jaren") en heb daar gisteren het eerste deel van gezien, maar ik ben nog niet enthousiast. Past wel in het genre.

Iemand die dit gezien heeft en het een aanrader vindt?

Ik zie Lucifer nog niet op je lijstje. Dat moet je echt niet overslaan. Andere favorieten:

The Blacklist

Suits 

Big Bang Theory

Gilmore Girls


Ik vond La Casa de Appel dus helemaal niets, maar smaken verschillen. Zelfde geldt voor Ozark en die serie met die man met die krokodil (ben naam even kwijt).

Gilmore Girls heb ik een jaar of tien/twaalf geleden met veel plezier gekeken met jongste dochter. 
Virgin River? Misschien vind je dat wat. Komt binnenkort ook  nieuwe serie van.

Shtisel vond ik geweldig, maar van jonger familielid hoorde ik dat het veeel te traag werd gevonden.

The Queens Gambit- fantastisch, wat een verhaal, haast jammer dat het niet echt is gebeurd.

Seizoen 1 van Master of None is erg grappig, met Aziz Ansari. De miniserie Maniac is ook leuk, heel apart.

We hebben laatst de bridge/bron gekeken. Erg spannend.

Ben nu begonnen aan Dix pour cent. Echt lekker onbenullig.

En supergrappig: eigen kweek. Belgische serie. We hebben de eerste twee seizoenen gekeken en zijn toen gestopt. En aflevering één moet je even doorheen. 

Rita is een aanrader

Call the midwife vond ik ook heerlijk om met het verstand op nul te bekijken.


Saila,

Ik kijk ook  graag belgische series onder het knutselen/tekenen,vaak
lekker vorspelbaar.zo heerlijk hahahha. Ik kan me voorstellen dat als je meer in t noorden woont je t slecht kunt verstaan,dan moet er ondertiteling bij. Bij eigen kweek heb je nog wat te gaan dan.

VTM GO kun je gratis een account aanmaken,je kunt niet alles zien omdat je dan melding krijgt dat je in het buitenland bent maar wel veel.

Gevoel voor tumor( netflix) was erg mooi, aangrijpend en toch met humor.


Rita Bron Family Business Eigen kweek Santa Clarita Diet Dead to Me

Handig ook, die interpunctie. Was de bedoeling dat het een opsomming werd 🙈

Ik vond de serie YOU heel goed en spannend. Wellicht ook iets voor jou/jullie.

money heist

call my agent is erg goed

lillyhammer ook!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.