Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

06-01-2011 om 18:51

Nieuw jaar, oude nick in een nieuw jasje

bij deze...


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

08-01-2011 om 13:48

Troost je puck

Ik heb geen idee wie Oregano en Zelazny zijn..

liora

liora

08-01-2011 om 13:53

Ik ook niet

Geen idee wie fiorucci en tweets zijn. Ben er al trots op dat ik vermoedde dat fiorucci een nieuwe Nick was voor een al bekende forummer. Ik ben zo slecht in die dingen!

En fiorucci was ook een kledingmerk toch? Superhip in de jaren 80!

oregano

oregano

08-01-2011 om 13:56

Crypto

En ik weet al helemaal niet wie Tweets, Fiorucci en Zelazny zijn....én nog veel meer niet.Ik snap ook niet hoe jullie weten dat zij niet zijn wie ze zijn zeg maar ) Dat ze eerst een andere nick hadden, hoe weet je dat?
Mijn vorige naam zie je trouwens regelmatig buiten van een bepaald bedrijf, en het is een Godin in India)))), maar ik zei al dat dat mijn eigen naam was en waarom ik hem heb veranderd dan zou het toch raar zijn als ik hem nu zou noemen (privacy voor puberdochter)? Ik begrijp de nieuwsgierigheid overigens wel hoor, ik ben zelf ook van nature heel erg nieuwsgierig

Ik wist het zeker

ik had voor het eerst een nickwisseling door (die van Tweets), maar door dit draadje lijkt het nu weer niet te kloppen. Ik zoek er niet naar hoor, maar deze viel door het taalgebruik echt op.

Totaal niet

ik heb het nooit door als er een nickwisseling plaats vindt.ik denk wel regelmatig: goh ,een nieuwe op het forum,niet dus,gewoon een andere nick.
ik dacht trouwens dat Fiorucci een gerecht was.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

08-01-2011 om 14:25

Nickwissels

Ik heb ook geen idee wie Zelazny en Oregano zijn.

Tweets was snel duidelijk. Ben wel blij dat je weer terug gaat naar je oude nick, want ik vroeg me ook al af hoe we je jongste nou moesten gaan noemen. Al vind ik Tweety wel een leuke suggestie

Primavera ♫

Primavera ♫

08-01-2011 om 14:38

Fiorucci = salami

Fiorucci is in Italië veel bekender als een merk voor vleeswaren, salami, mortadella, enz. en daar blijf ik het ook mee associëren. Iedere keer als ik Fiorucci lees zie ik een zo'n salami met meel bestoven en een groen-wit-rood etiket erop voor me
http://www.fioruccifood.it
Maar inderdaad het is ook een kledingsmerk:
http://www.fiorucci.it/
Ik weet niet welke associatie Fiorucci zelf verkiest en het zal me verder 'worst' wezen, maar na beide websites te hebben gezien krijg ik de associatie met blote dames er ook niet meer uit ))
http://www.fioruccifood.it/comunicazione.html
Groeten Primavera ♫

Aha

Ik had het dus toch goed wat Tweets betreft, tenminste als ik de posting van Roosje Katoen goed begrijp. Tweety vond ik wel heel erg leuk trouwens, had best gekund.

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

08-01-2011 om 16:16

Uiterlijk forum, tja

om eerlijk te zijn, ik vind het langzaam minder worden...Ben zo gewend aan andere fora inmiddels, waar je veel sneller in 1 oogopslag kan zien waar nieuwe dingen zijn bijgezet....En ja, ook wat meer mogelijk is met smileys, onderstrepen, vette letters enz....

Wat betreft mijn nick....ik ga er over nadenken, of ik hem zo laat, een beetje aanpas, of terug naar het oude....ik weet het nog niet....

Fiorucci

Fiorucci

08-01-2011 om 16:36

Primavera

Ik haaat salami!

Fiorucci

Daarbij moet ik altijd aan het Duitse "verruckt" (=gek) denken, maar dan met een Italiaans accent

fladder

fladder

08-01-2011 om 18:49

Owww zelazny...

Ik weet het, maar ik kan er verdorie niet opkomen!!! *knarsetand*

Ik weet alleen maar fiorucci

..de rest volg ik niet.
grrrr.... echt een ergernis dit.
gelukkig kan ik het gewoon vragen bij de meeting. Echt een goede reden om naar de meeting te gaan. We hebben dit jaar een culi-hoekje met cobi, Guinevere en mijzelf plus verdere belangstellenden... en dan dus ook een hoekje met mensen die van nick zijn gewisseld.

Emmawee

Emmawee

08-01-2011 om 22:23

Meeting organiseren helpt ook

Ik weet daardoor in elk geval Zelazny! Tweets had ik wel door, maar Fiorucci?? Ik kom er vast nog wel achter...
Ik moet bekennen dat ik nu door crypto-puzzelen en archief-neuzen weet wie Oregano is. Ik geloof niet dat wij elkaar hier ooit getroffen hebben. Wat zinloos eigenlijk, maar ik ben gek op crypto's en op archiefneuzen.
Groetjes! Maw. (slecht één keer genickwisseld)

Emmawee

Emmawee

08-01-2011 om 22:39

Yes!

Sorrie hoor, maar ik weet nu ook wie Fiorucci is!
Groetjes, Maw. (die nu lekker gaat slapen...)

oregano

oregano

08-01-2011 om 23:07

Emmawee..

dat is goed van je Toch ben ik hier al vanaf dat mijn dochter 3 was (nu 14) maar alleen in die rubriek toendertijd. Daarna werd huis-tuin- en keuken favoriet en nu pas sinds zeer recent deze rubriek ontdekt. Ik kijk nu ook af en toe even bij andere rubrieken, ik moet zeggen, dit kan een tijdrovende verslaving worden...Die spelletjes vind ik ook leuk.
Zou ook graag naar de OOL meeting komen maar ik kan helaas niet.
Groetjes Oregano (s---, had je het goed ?

Fiorucci

Fiorucci

09-01-2011 om 08:05

Haha helaas

Ik kom ook niet naar de meeting..

Fianna

Fianna

09-01-2011 om 10:27

Hmm

Ik ben ook niet zo kapot van die tierlantijnen er om heen. Ik merk dat ik echt moeite heb om me te concentreren op de pagina, titels van de topics enz. Ik haak dan sneller af.

oregano

oregano

09-01-2011 om 14:21

Nav draadje oude nick opgezocht in archief o.t

En wat ik daar allemaal teruglees van mijn eigen vragen.
Ik wist nooit hoe ik die geschiedenis kon opzoeken, vond nooit iets, nu heb het vakje van de dagen leeggelaten, alleen mijn vorige naam ingevuld en zie al mijn oude berichten.
Maar wat ik zo leuk vind is dat ze bijna een soort dagboek nu voor me zijn, er staat zoveel dingen in, details, herinneringen, hunor van mijn dochter (toen nog klein), over het overlijden van mijn oma en haar beleving destijds, ik was het helemaal vergeten...Ook weet ik nu weer hoelang we precies nu in ons huidige huis wonen en nog veel meer.
ik ga eea uitprinten en bewaren, ook voor mijn dochter later.
Wat leuk!
Groetjes oregano

Tihama

Tihama

09-01-2011 om 21:54

Oregano

Zo heb ik al een paar keer een compleet worddoc gevuld. Alle postings waarin ik dingen beschreef van mijn kinderen. Ik heb mezelf nooit kunnen zetten aan een dagboek, maar ongemerkt is het forum dit geworden.

Tihama

Nasha, praktische vraag

Nasha wat ik me dan afvraag, moet je nu als je je aanmeldt op het forum echt al die toeters en bellen typen? Of heb je daar een knip&plak trucje voor?

Chris

Pelle

OK Pelle, dat wist ik niet. Mijn echte naam is langer dan mijn nick, dus ik gebruik altijd mijn nick om me aan te melden. Bij Nasha kan ik me nu niet meer echt voorstellen dat haar echte naam langer is dan haar nick

Chris

Zelazny

Ik weet ook wie je bent hoor Alleen ik ga niet naar de meeting, dat dan weer niet

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

10-01-2011 om 19:30

Chris

inderdaad, ik heb dit standaard gewijzigd bij mijn gegevens....Het leek heel feestelijk, maar het levert me nog weinig feest op....ws moet ik het toch maar weg gaan halen....

oregano

oregano

10-01-2011 om 19:50

Even over die nicks, waar is rinus eigenlijk gebleven?

Ik weet nog van jaren geleden dat hij het grote redmiddel was als er weer eens iets stuk ging in huis..
Ik kwam die naam weer tegen toen ik mijn oude berichtjes las.
Groetjes oregano

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

10-01-2011 om 19:55

Al een hele tijd

niks meer van gehoord en ook Tinus is lang zo prominent niet meer aanwezig op het forum....

oregano

oregano

10-01-2011 om 20:28

Hummm, nasha (ot)

Dan moet ik jou toch ook nog 'kennen'? Maar ja, we zijn beide gewisseld van nick.Jammer he van Rinus, was mijn steun en toeverlaat haha. Volgens mij voelde mijn vriend zich toen zelfs wel eens gepasseerd )(of op zijn p...getrapt meer eigenlijk)terwijl hij zelf echt a -technisch is en ik me wel moest wenden tot Rinus.
Ik weet nog dat ik mijn huidige huis kocht en zat met de kwestie erfpacht dat Rinus (hij denk ik?) vroeg: waar ben je bang voor, een lijk in de kast? Ik had die uitdrukking nog nooit gehoord en dacht letterlijk aan een lijk en dat hij dacht dat ik daar bang voor was (ik ben nogal visueel ingestel, dus zag het voor me

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

10-01-2011 om 21:53

Hahahaha (ot)

ws wel, ik loop al een poosje mee, maar ik heb werkelijk geen idee wie er achter oregano schuilgaat....misschien moet ik weer eens op de chat....

oregano

oregano

10-01-2011 om 22:07

Nasha

Ik besteed echt teveel tijd hier op OOL de laatste tijd, zal ook wel weer een fase zijn, maar ik vind het leuk en brengt me ook goede dingen..
Maar die chat, dan is helemaal het einde zoek vrees ik haha. Chat je dan met andere OOL-ers? ja, dat zal wel, domme vraag, zal er eens een kijkje nemen..vandaag niet meer, ga even lezen (moet morgen weer rennen )

Sancy

Sancy

10-01-2011 om 22:14

Oregano!

Kom toch even joh!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.