Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

sita

sita

10-09-2010 om 11:43

nieuwe nick..

Ik post al jaren hier op het forum onder mijn eigen naam.
Maar nu mijn dochter ouder wordt (13) heb ik steeds meer vragen in de rubriek puberteit em dan zou ik het gezien haar privacy niet fijn vinden als ze dit terug zou lezen. gewoon omdat het ook over haar gaat.
Ik wil nu een nieuwe nick nemen, maar ik vind het ook wel fijn dat je anderen zo in de loop vd jaren wat gaat "kennen" en wat meer van iemands achtergrond weet.
Maar goed de privacy weegt voor mij zwaarder dan vanaf nu is mijn naam: rosita
Groeten Sita

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mamsita

mamsita

10-09-2010 om 11:49

Nick bestaat al,

mijn nieuwe nick is: mamsita.
Sita

Sita...

niet om het een of ander...maar denk je niet dat je als 'mamsita' net zo herkenbaar bent als 'sita' (als dat idd je echte naam is)?

Als je nou echt wilt voorkomen dat je jarenlang je eigen naam in het archief kunt terugzoeken dan zou ik gaan voor Leonoor, Jantien of Mireille of zo. Who cares?

Ingrid

mamsita

mamsita

10-09-2010 om 12:01

Ingrid

Tja dat is ook wel weer zo. Ik denk nog even na, ik maak er iets anders van

mansita

mansita

10-09-2010 om 12:10

Andere nick

gekozen, is geworden oregano.
Groetjes

Pelle: nickwissel light

Ik doe dat ook weleens hoor Pelle, dan gaat het er niet zozeer om dat bekenden van het forum zich het schompes moeten raden maar puur dat je nieuwe draadjes voor buitenstaanders wat moeilijker te plaatsen zijn.

maar goed, ik ben een oen in die dingen. Misschien moet je het alleen maar radicaal doen. Toch denk ik dat het er vooral vanaf hangt waarom je het doet, er zijn heel verschillende redenen denkbaar.

oregano

oregano

10-09-2010 om 16:57

Pelle

Ik heb hem veranderd om de reden die rodebeuk noemde, zodat eea niet zo makkelijk naar mij (en zo naar mijn dochter) te herleiden is. Ik ga er niet vanuit dat iemand zal gaan zoeken op mijn naam, zou niet weten waarom.
Groetjes

Annet

Annet

10-09-2010 om 20:22

Heel goed om te veranderen van nick

Ik had n.a.v. een ander draadje het idee dat ik jouw dochter ken. Ik heb wat andere draadjes bekeken en het blijkt niet zo te zijn.
Maar juist om dit te voorkomen is het beter om niet zo herkenbaar te zijn voor ouders/klasgenoten van jouw dochter. Zelf gebruik ik ook een andere nick als ik speciaal iets over oudste kwijt wil.

Ook veranderd

Ook ik heb me jaren geleden aangemeld onder mijn eigen naam. Ik ben maar medium actief hier op het forum maar merkte dat mijn eigen naam steeds meer beperkte. Ik heb geen zin om rekening te houden met herkenning (heb uiteindelijk niets te verbergen) maar ik heb ook geen zin om herkend te worden... Toen ik een keer mijn eigen voornaam en mijn woonplaats googelde kwam mijn linked-in-profiel op blz 1 van de zoekresultaten. Aaaiiii... Vandaar nu andere nick. Even wennen maar toch wel beter. En heb ik eindelijk een keer exotische naam ))

Guinevere

Guinevere

11-09-2010 om 22:06

Serra

Jij bent dus iemand anders dan Sera??? Dat ga ik niet uit elkaar houden vrees ik...

Hoeft ook niet

Je hoeft niets te onthouden Guinevere, komt goed... ) Ik begin weer vrolijk opnieuw!

koentje

koentje

13-09-2010 om 16:53

Maaar....

waarom uberhaubt aankondigen dat je een andere nick neemt? Je dochter leest misschien dit berichtje en je bent net zo ver. Wat is de zin van dit bericht?

Puck

Puck

13-09-2010 om 17:31

Koentje

Volgens mij gaat het er niet zozeer om dat dochterlief haar niet meer kan vinden, maar dat de buitenwereld in de toekomst moeilijker een verband legt tussen de postster en haar dochter.

oregano

oregano

13-09-2010 om 19:29

Juist koentje,

Mijn dochter heeft het veel te druk met msn, hyves, you tube, limewire en huiswerk om mij te gaan zoeken )
En ja waarom aankondigen, misschien omdat ik hier al zo'n 12 jaar post, en ik niet goed tegen "afscheid" kan )

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.