Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Kaaskopje

Kaaskopje

12-04-2010 om 13:42

Nog maar eens: gênante momenten


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wc-verhaal

't Is al laat, daarom houd ik het bij mijn meest recente blunder...

Laatst liep ik op m'n werk met wat papieren rond, net van de kopieermachine gehaald. Ik liep bij de wc langs en ik dacht, ach, ik ben er nou toch, laat ik maar even gaan. Na een minuutje stond ik weer buiten, maar kon ik me niet bedenken waar ik nou toch die kopieën had gelaten. Mijn collega wilde na mij naar de wc gaan, maar ik vroeg of ik eerst nog even mocht kijken "of ik niets had laten liggen"... Pas veel later had ik door waarom ze me zo vreemd aankeek... Genant zeg!

Bellefleur

Bellefleur

15-04-2010 om 08:42

Het gaat om genante momenten toch?

Het hoeft niet direct humoristisch te zijn toch? Welnu:
luister en huiver. Op een goede vrijdag had mijn lichaam besloten dat het tijd werd voor een nieuwe zondvloed. Een rode. Niets hielp. Toch vond ik dat er boodschappen gehaald moesten worden. Op de heenweg voelde ik het al misgaan, en toen ik weer terug was, was mijn spijkerbroek doorweekt, tot aan mijn knieën. Ik moet er telkens aan denken hoe verheffend die aanblik in de rij voor de kassa moet zijn geweest... Of eigenlijk wil ik er helemaal niet aan denken.

Bellefleur

Bellefleur

15-04-2010 om 08:50

Deze is wel grappig.

Toen niet, achteraf wel. Twee jaar geleden kreeg ik van de een op de andere seconde een evenwichtsstoornis. Dat was 'leuk' voor twee dagen, daarna wilde ik dat het leven weer normaal was. En dus ging ik de kinderen van school halen. Wat al tegenviel was dat het voetje voor voetje moest. Onderweg stonden gelukkig een paar bomen en lantaarnpalen. Toen ik bij school kwam, was ik helemaal op. Ik ben tegen een boom aan gaan hangen. De moeders op het schoolplein keken me wat geschrokken aan. En toen mijn kinderen me bij de hand moesten nemen om weer terug te kunnen, keken ze helemaal bedenkelijk. Pas later bedacht ik dat het leek alsof ik straal, maar dan ook straalbezopen was. Om half vier 's middags. Je zag ze rekenen hoeveel flessen sherry ik op had. Twee weken later kon ik wel op de fiets naar Appie vond ik. Helaas viel ik, en de lege flessen rolden over straat. Het waren helaas niet alleen colaflessen. Maar ook wat Grolsch- en pinotnoirflessen. Samengevat: een evenwichtsstoornis is vaak grappig.

Vera*

Vera*

15-04-2010 om 10:21

Lang geleden

Lang geleden toen ik nog in Maastricht studeerde had ik een poos nog meer last van mijn nystagmus (wiebelogen) dan anders. Normaal zigzag ik al een klein beetje maar toen was het écht erg. Ik liep over de ouwe brug en had de hele stoepbreedte nodig. Er liepen twee oudere dames achter mij en eentje daarvan zei tegen de ander dat ik toch wel veel gedronken had voor dat uur van de dag. Het was half twee! Ik kon wel door de grond zakken. Vooral als je bedenkt dat ik toen nooit een druppel alcohol dronk.

Sancy

Sancy

15-04-2010 om 10:33

*proest*

Girls only mom, dank je. Dat levert me weer extra energie op

Ooooooh

Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha!
Ik heb er ook nog eentje, die heb ik wel vaker in een draadje als dit geplaatst, maar vooruit, voor diegenen die hem nog nooit gelezen hebben:
Een paar jaar geleden bracht ik dochter naar school. Ik had de avond ervoor een avonddienst gehad. Plots hoorde ik "Mevrouw" achter me. Het was de klasse-assistent van mijn dochters klas. Die woonde bij ons in de straat. Hij had iets in zijn hand en zei "U heeft dit verloren". ?? Ik had behalve dochter en haar schooltas niets bij me. Dus ik kwam dichterbij en keek wat hij in zijn hand had: een hele grote, zwarte, kanten.... onderbroek. Van mij. Die was de avond ervoor waarschijnlijk bij het omkleden in mijn broekspijp blijven hangen en er tijdens het lopen nu uitgegleden. Ik dacht nog, ontken ik nu verder, maar dat vond ik ook zonde van de onderbroek dus met een hopelijk stalen gezicht heb ik "Oh, dankjewel" gezegd en de onderbroek aangenomen. Een paar weken later bracht ik dochter weer naar school. Vrolijk huppelde ze de klas in en heee, daar was de klasse-assistent ook. Waarop dochter door de klas riep "Mama, hij heeft laatst jouw beha gevonden hè?" Ohgodohgodohgod.......

koentje

koentje

15-04-2010 om 11:50

Mooie uitdrukking:

een knetter!Ik liet een keer een knetter op school, in de klas. Ik was in die periode bezig met het zoeken van een nieuwe baan en had net in de groep verteld dat dat nog niet zo lukte. Dat ik wel op gesprek kon komen maar daarna... niets
Commetaar van groepsgenoot:'Geen wonder dat jij nergens wordt aangenomen...'

Kaaskopje

Kaaskopje

15-04-2010 om 12:54

Doorlekken en evenwicht

Ik weet nog dat ik als puber een keer van mijn zadel kwam en zag dat er een hele donkere baan over liep. Ik was gelukkig thuis, maar ik was zo bang dat anderen het gezien hadden.
Een tijdje terug liep ik gehaast naar de trein. Tijdens het passeren van een paar tegenliggers, moeder met kinderen, kreeg ik opeens een rare duizeling waar ik letterlijk even de weg door kwijtraakte dus ik maakte een hele rare zwalk om die mensen heen. Misschien hadden ze het zelf niet door, maar het liet me de rest van die dag niet meer los.
Ik heb met trouwens bescheurd om het verhaal van Clo. Hoe krijg je het voor elkaar!

Clo

Ja hier zit zich nog iemand te bescheuren, hahahahahaha!

Clo

haha ,ik val bijna van mijn stoel van het lachen,echt een geweldig verhaal!

Zus

Zus

15-04-2010 om 23:01

Ook een scheetverhaal

Ik werk op de 4e verdieping van een gebouw. Ik wilde met de lift naar beneden en die gaat meestal in 1 ruk naar de begane grond. Toen ik de lift binnenstapte, kon ik even een scheet laten gaan. Die bleek eigenlijk toch meer te stinken dan ik verwacht had, hoopte dat de lucht eenmaal beneden een beetje verdund zou zijn, maar oh horror,de lift stopte op de 3e verdieping al en er stapten 2 collega's in. En er kon maar 1 veroorzaker zijn van die bedorven lucht....

Lekker in bad

Onze badkamer is een paar maanden terug verbouwd. Eindelijk was hij klaar en was mijn langverwachte bad gebruiksklaar. De verbouwing was dan wel klaar maar we hadden nog geen tijd gehad voor nieuwe badkameraccesoires en ook de nieuwe raambedekking was er nog niet. Op zich was dat geen probleem want ik kon onder het raam doorsluipen en zo ongezien mijn bad induiken. Ik lag daar heerlijk te genieten, onderuit in het sop. Ineens zie ik een gedaante opdoemen voor het raam! De glazenwasser!!
Ik ben me kapot geschrokken! De glazenwasser ging gauw weer zijn trapje af en ik ben het bad uitgestapt om mijn badjas te pakken. Ik heb me vervolgens op de slaapkamer (met dichte gordijnen) verstopt tot hij weer klaar was met alle ramen. Toen hij weer weg was, en ik weer voldoende moed had was mijn bad koud....
Meestal kwam de glazenwasser diezelfde middag nog het geld ophalen maar die middag sloeg hij mij eventjes over.
Stomste is misschien nog wel dat ik zo schrok. Ik ga regelmatig naar de sauna en naar het naaktstrand maar die uit het niets opdoemende glazenwasser bracht me echt het schaamrood op de kaken. Terwijl die man waarschijnlijk toch heel wat gewend is.

Sarcas

Sarcas

20-04-2010 om 13:13

Oi ve...

Jaaaaren geleden. Drukdrukdruk, ik rijd door de stad. Over 15 minuten een afspraak maar vreselijk honger en dorst. Die honger waarbij je maag en ingewanden voortdurend herrie maken. Ik kom door een winkelstraat, zie vanuit de ene ooghoek een broodjeszaak en vanuit de andere een parkeerplaats. 15 Seconden later storm ik de zaak binnen en sta aan de toonbank.
"Twee bruine broodjes ham en een groot glas melk alsjeblieft', loei ik gestrest. De hele zaak valt stil en kijkt me verbijsterd aan. Ik kijk de broodjesman niet-begrijpend aan. De broodjesman staart mij weer aan, een vermoeide blik in zijn ogen. Ik kijk de clientèle aan en het kwartje rammelt door mijn hersenpan, valt op zijn plaats. Dit was waarschijnlijk één van de meest kansloze bestellingen ooit in die joodse broodjeszaak.

Sarcas

Oeps zorra

Van zoiets zou ik later 's nachts nog wakker kunnen schrikken. Wat een nachtmerrie zeg. Hopelijk waren de edele delen flink besopt?

Het leven van een glazenwasser is toch maar hard.

Chris

Sarcas

Je bent de enige niet. Jaaaren geleden stond ik eens op een zondagochtend bij de Amsterdamse Bakkerij Theeboom (kosher, inderdaad) toen een mevrouw daar vroeg "heeft u hamcroissants". Geen pijnlijke stilte toen overigens, alleen een 'nee mevrouw, die hebben we niet' van het winkelmeisje.
Maar die vrouw vroeg er ook geen melk bij natuurlijk, dat scheelde vast

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.