Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Noodweer?

Is het noodweer bij jullie al begonnen? Ik zit hier in het midden van het land af te wachten en de buienradar in de gaten te houden. Ik moet vanaf mijn werk namelijk 17 km. fietsen en doe dat liever niet in een hevige onweersbui!

Egberdien


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

20-08-2009 om 19:25

Pikdonker almere

Inmiddels lijkt het wel nacht, zo donker, het giet van de regen en het waait enorm! Het flitst en nĂș de eerste harde onweersklap....

Bastet

Bastet

20-08-2009 om 19:30

Stelde niks voor....

Een redelijke bui,that's all.Aan buienradar te zien,blijft het daarbij voor ons,helaas.
groetjes,bastet

reina

reina

20-08-2009 om 19:53

Hier ook

Het heeft even gehoost, paar onweersklappen, maar het is alweer bijna droog, wel is het nog behoorlijk donker. Als dat alles was.... de tuin heeft lekker water gehad

Polly Shearman

Polly Shearman

20-08-2009 om 19:59

Tussen half 7 en half 8

Heeft het gehoost en gedondert. Maar echt gruwelijk was het niet hoor.

Lynna

Lynna

20-08-2009 om 20:23

Zaandijk

Mijn schoonzusje werkt in Zaandijk en daar waren enorm grote hagelstenen. Terwijl wij 15 km verderop alleen maar hele grote regendruppels hadden en een paar lichtflitsen.

egberdien

egberdien

20-08-2009 om 20:32 Topicstarter

Niet geflitst

gelukkig, want ik reed te hard, 32 km door en 30 km. zone . In het open veld haalde ik zonder moeite 38 km, heerlijk! Flinke windvlagen dus, maar de onweersbuien kwamen pas om half 8. Toen heeft het een half uur behoorlijk geflitst, gerommeld en geregend. Nu is het weer rustig.

Margriet*

Margriet*

20-08-2009 om 21:01

In amsterdam

is er nu een prachtige fluo rose lucht van de ondergaande zon in het Westen. De wolken lichten heel apart op. Richting het Oosten is het heel erg donker. Boven ons is de lucht grijs/blauw. We zitten telkens tussen de buien, alleen tussen 18.30 en 19.00 flinke bui en vanmiddag wat onweersflitsen, maar minimaal.

Haarlemmermeer

Rond een uur of acht zo'n 5 minuten regen gehad, verder niets.... Heb ik voor niets de hele tuin ontruimd (nou ja, nu is alle rotzooi eindelijk weg)

Blikseminslag

terwijl het noodweer hier nauwelijks aanwezig was,is in een dorpje verderop een vrouw dodelijk getroffen door de bliksem,het noodweer was dus echt heel erg plaatselijk.

Nasha 1st

Nasha 1st

20-08-2009 om 23:03

Hier

hebben we vrijwel alles misgelopen, de lange slang is ons rakelings gepasseerd, slechts 1 klap deed ons opschrikken, maar waar hij nou insloeg geen idee...

Mamvantwee

Mamvantwee

21-08-2009 om 08:55

Wel onweer en hagelbui gehad

Met permanente donder (gerommel) en permanente flitsen, dat was wel indrukwekkend. Soms een harde klap. En een regenbui met hagel. Maar niet zoveel dat het verontrustend was ofzo. De tuin heeft weer water, dat is mooi meegenomen!

groet, Mamvantwee

Hier bij eindhoven

goot het er heel hard uit en onweerde het goed, duurde niet super lang maar lang genoeg om op verschillende plekken tegelijk in te slaan, dat was me een klap.
Het vervelende was dat ik aan het werk was en net in mijn auto zat toen die enorme knal kwam, mijn auto schudde er gewoon van.
krulleke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.