Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

?????????!

Waarom zetten sommige mensen toch zo ontzettend veel vraagtekens en uitroeptekens in emails en postings of fora,volgens mij zegt 1 van ieder al genoeg. (?)

Gr. Poezie.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

28-04-2013 om 20:02

Geen idee

Nou ja, ik heb wel een idee, maar ik vind het ook niet echt nodig. Het is natuurlijk om te benadrukken wat ze gezegd hebben. Jij had bij deze vraag bijvoorbeeld ook 3 vraagtekens kunnen zetten om je ergernis/verbazing extra kracht bij te zetten. Snap je????))

Mamvantwee

Mamvantwee

28-04-2013 om 20:24

Nonverbaal

Het is de gezichtsuitdrukking op schrift, zou ik zeggen.

groet, Mamvantwee

Poezie

Poezie

28-04-2013 om 20:42 Topicstarter

Jamaar

Waarom doen sommige mensen dat? Een collega van mij gebruikt dat werkelijk in iedere mail die ze (naar mij in ieder geval) stuurt. En zo langzamerhand begin ik me er ongelooflijk aan te ergeren. Het komt op mij nogal agressief over. Zou ze misschien bang zijn dat ze niet gehoord wordt? (?????????? hahaha!!!!!!!!!!!)

Gr. Poezie.

Mamvantwee

Mamvantwee

28-04-2013 om 20:56

Waarom...?

Tja, geen idee. Mijn man doet het ook vaak. Ik zal het eens vragen (hij zit naast me).

Antwoord: 'om te benadrukken dat het een belangrijk punt of dringende vraag is'. Zegt-ie letterlijk.

Nou, daarom dus. Blijft wel overeind dat het door de lezer irritant gevonden kan worden. Daar ben ik het helemaal mee eens!

groet, Mamvantwee

truusje

truusje

28-04-2013 om 21:13

O herkenning

Hier doet de secretaresse het zelfs in de notulen. Ik vind het ook vreselijk. Heb het al een keer terloops gezegd maar het heeft niet geholpen. Ik zal morgen de waarom vraag eens stellen

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.