Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Olympische spelen - afvragen


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
neteret mut

neteret mut

13-08-2012 om 10:58

Amk vraagje

Gisteren ook een stuk gezien van de afsluiting samen met mijn meiden en erover gediscussieerd hoe die dingen vastzaten en vooral of die ook meegenomen werden na afloop. Weet jij dat?

Genista

Genista

13-08-2012 om 12:47 Topicstarter

Amk

Ja, hoe dat met die displays op die stoeltjes zat, was vrij simpel. Ik bedoel uiteraard het ontwerp de show en de aansturing van het geheel. Displays op een stadion vol stoeltjes monteren is eerlijk gezegd niet mijn roeping

Tirza G.

Tirza G.

13-08-2012 om 13:03

Souvenir

Oooo, ik bewaar dat soort bloemen altijd een poosje. Niet dat ik veel olympische boeketten heb, maar zeg maar de bedankt-roos van school ofzo. De corsage van de diplomauitreiking - het hoort bij mij bij de souvenirs van de dag/het evenement.
Die man bij de marathon-medailles: ik lag echt in een scheur. Die heeft niet veel met bloemen, dat zag je zo. Hier, pak aan!

Tirza

guera

guera

13-08-2012 om 14:32

Idee achter de bloemen

Er zit natuurlijk wel een idee achter die bloemen. http://blog.exoticflowers.com/blog-0/bid/107749/The-Flowers-for-the-2012-Olympic-Games-in-London

Het moet 'gooi baar' zijn (naar fans) dus handzaam en zonder stekels. En er is gebruik gemaakt van kruiden en een bepaalde kleursetting.

amk

amk

13-08-2012 om 19:26

Niet de bedoeling

het was niet de bedoeling ze mee te nemen. Ging ook niet zo makkelijk want er zaten nog wat meer snoertjes aan.

Overigens wat wel leuk is om te melden op elke display zat natuurlijk een label met code aangebracht met de naam van de fabrikant. Handmatig zijn op al die labels de naam van de fabrikant met een zwarte stift doorgehaald want dit is geen officiele sponsor van de os.

Genista

Genista

13-08-2012 om 20:44 Topicstarter

Eh? amk

Volgens mij zijn we totaal langs elkaar heen aan het praten Wie had het over die leddisplays meenemen? Ik bedoelde gewoon dat ik best in de technische organisatie van de OS had willen zitten en in die functie die lichtshow bedenken en de aansturing ervan regelen. Gewoon, terwijl ze op die stoeltjes zaten en bleven zitten. Maar wat bedoel jij dan met meenemen? Aan die bosjes bloemen zaten toch geen snoertjes, hoop ik?

amk

amk

13-08-2012 om 21:48

Excuus genista

dat bericht over het meenemen was een antwoord op de vraag van Neteret Mut.

Ik had ook wel iets met de organisatie willen doen. Heb destijd in Athene geprobeerd als vrijwilliger aan de slag te komen. Helaas niet gelukt.

Genista

Genista

14-08-2012 om 16:37 Topicstarter

Amk

Dat had ik natuurlijk zelf ook kunnen bedenken... Maar het was eigenlijk wel grappig ook. Wie weet kunnen we in 2028 wel aan de bak.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.