Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ool-picknick locatiekeuze


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Emmawee

Emmawee

15-02-2011 om 21:21

Dock

Wie is dat nu weer? Krijg ik een hint?
Ik wil graag een kamer in het archief trouwens. Ga ik alle nickwissels in kaart brengen.
Groetjes! Maw.

Gerdina

Gerdina

15-02-2011 om 22:21

Enne, wat doen we met de mannen?

Ik hoop niet dat we tegen die tijd allemaal gescheiden of weduwe zijn.
Komen er ook 2 persoonskamers of moeten die mannen maar in een eigen gaan zitten en zich beklagen over de vrouwen die hun hele leven laten beheersen door OO?

Tegen die tijd....

zijn onze nicks onze echte namen geworden.

dock

dock

15-02-2011 om 22:43

Tjsa

ik ben dus duidelijk geen incrowd...

NaShA

NaShA

15-02-2011 om 23:07

Wanneer ben je incrowd?

Of heb ik misschien een stokpaardje?

Vic

Vic

15-02-2011 om 23:19

Die hebben we

Volgens mij had ik al een andere nick gebruikt, maar ik kan hem niet meer vinden. Sorry. Maar wij hebben dus een echt stokpaard. Heeft jongste onlangs uitgekozen in een houtspeelgoedwinkel. Ze loopt er de hele dag mee rond te sjouwen, leuk hoor. Moet die mee?

Gerdina

Gerdina

16-02-2011 om 12:20

Vic

Dat is waar, die heeft jongste ook. Hij maakt zelfs geluid als je in zijn oren knijpt.
*slaakt een zucht van opluchting* ik mag er in, ik heb eeb stokpaard!

amk

amk

16-02-2011 om 15:20

Gelukkig

ik heb hier een stokpaard van Ikea (hoe kan het ook anders).
En Puck ik wil ook wel bij jou op de gang.

Sancy

Sancy

16-02-2011 om 15:33

Wat fijn! en rodebeuk en cobi

Wat fijn dames, dat jullie zo enthousiast reageren op ons plan! Moet ik voor de volledigheid nog melden dat het huis helemaal ingericht wordt met de meest vooruitstrevende internet- en pc-mogelijkheden? Nee he? Was wel duidelijk toch?
Er zal ook een zwembad komen natuurlijk, een trimbaan en mooie paardenstallen voor de stokpaarden.
Sorry dames, de stokpaardjes mogen niet in huis verblijven, dat vindt de IGZ niet leuk.

Sancy

Sancy

16-02-2011 om 15:33

Rodebeuk en cobi

had wel uit die titel gehaald mogen worden.

rodebeuk

rodebeuk

16-02-2011 om 15:46 Topicstarter

Ja zeg

en ik helemaal in mijn nopjes, warm in het hart, Mijn Naam Is Genoemd!

Beuken groeien langzaam trouwens, dus voor mijn stokpaard moet nu alvast een zaailing worden geplant...

En dan zo'n oprit om die beuk heen, waar we met onze scootmobiels overheen knarsen. Over het grint bedoel ik.

NaShA

NaShA

16-02-2011 om 16:29

Pelle, mmmmm

kweet niet of dat een goed stokpaardje is, is weleens anders geweest (zojuist het archief doorgespit en gloep, wat kan een mening 180 graden de andere kant opdraaien zeg!)

Puck

Puck

16-02-2011 om 16:44

Prima rodebeuk

Grind mag, een geasfalteerde oprit is ten strengste verboden!
En kunnen we dan nog iets met Rodebeukbloesem doen?

rodebeuk

rodebeuk

16-02-2011 om 17:51 Topicstarter

Oh, die is zo mooi puck!

Misschien gewoon als naam voor ons rusthuis?
Huize Rodebeukbloesem te Gelhaard.

Nee, dan ben ik te prominent.

Doe maar de Rodebeukbloesemoefenzaal, voor de bejaardengym.

Sancy

Sancy

16-02-2011 om 18:03

Sorry rodebeuk

wel je naam noemen en niets zeggen. Niet zo netjes. Maar ja, dochter maakt hier ook mijn zinnen wel eens af omdat ik halverwege word afgeleid en dan stil val
Rodebeukbloesemzaal. Ok. Als goedmakertje dan. Wel sneu voor de mensen met spraakstoornissen misschien? Nou, die korten het maar af, tot bloes of zo

Guinevere

Guinevere

16-02-2011 om 20:20

Naam

We noemen het gewoon OOOOOO! Afkorting van: OOOOh! wij zijn Oud Offline.

Polly Shearman

Polly Shearman

18-02-2011 om 10:51

Lisa76

Kan het zijn dat ik jou daar ga zien?

Polly

eeehh nou dat kan wel ja...

Even ueber nadenken

Even ueber nadenken

21-02-2011 om 22:02

Mag ik ook?

Ooh wat leuk! Ik wil ook mee! Ik ben nieuw hier en al helemaal verslaafd! En ik heb nog wel een stokpaardje of twee waar ik wel een workshop over wil geven hoor! Cursusje operazingen? Goh, wat ben ik toch doorzichtig... En niet alleen voor de incrowd (die mij trouwens allerhartelijkst heeft verwelkomd, waarvoor dank! Wat nou ons-kent/ons?)

Ik trek het geografische middelpunt nog een beetje richting de omgeving Delft, kan dat nog? En anders heb ik een auto. Of een slaapplaats in Apeldoorn.

Gelegenheidsnick de zoveelste

Gelegenheidsnick de zoveelste

22-02-2011 om 00:46

Eindhovense-schin op geul

Enne Puck: hoezo is Schin op Geul geen goed idee? Perfect bereikbaar met het openbaar vervoer en mogelijkheden te over om te picknicken met mooi uitzicht ook nog.

Alleen dat toilet, tja dat wordt wat moeilijker. Toch die Hudo dan maar?

Eindhovense aka voormalig Schin-op-Geulse

Hee, wanneer is die picknick eigenlijk?

Ik heb het spelden-op-de-landkaartprikken aan mij voorbij laten gaan, maar naar de datum ben ik best benieuwd.

Puck

Puck

22-02-2011 om 10:36

Gelegenheidsnick de zoveelste

Schin op Geul is helemaal niets mis mee. Sterker nog, afgelopen zomer zijn we er op vakantie geweest. Maar 4 uur reizen met de auto voor een enkele reis vind ik net te ver. Zelfs voor een OO-picknick. En dat het OV er goed is daar heb ik dan weer niets aan, want dat is hier Kwalitatief Uitermate Triest.

Gelegenheidsnick de zoveelste

Gelegenheidsnick de zoveelste

22-02-2011 om 23:17

Ah zo....

Heb je daar echt 4 uur overgedaan? Ik wist niet dat Nederland zo groot was. Ik dacht altijd dat je in maximaal 3,5 uur van de ene kant naar de andere kant zou kunnen rijden.

En wel apart trouwens dat ik jullie zelf in SOG zou kunnen tegenkomen. Die Oolers zitten dus blijkbaar ook overal

Kaaskopje

Kaaskopje

26-02-2011 om 00:51

Middelpunt opnieuw berekenen

Noord Holland wordt door 1 minder vertegenwoordigd, dus zal het middelpunt wat zakken misschien

Valkyre

Valkyre

02-03-2011 om 22:24

Al plannen?

Zijn er al plannen intussen?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.