Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Oproep voor Jessica5

Ik probeer de forumfeuilletons op te slaan voor ze verdwenen zijn. Ik heb het jeugdfeuilleton, dat zo uniek leuk was. Maar er missen een paar afleveringen, onder meer drie afleveringen van de kinderen van Jessica5. Is er iemand die nog contact heeft met Jessica5 of lees je zelf nog mee?

Bestaat de tekst van die afleveringen nog ergens, zodat ik het verhaal weer compleet heb?

Alvast hartelijk dank voor de moeite.

jessica 5

jessica 5

25-09-2013 om 00:41

Genista

He dat zou jammer zijn dat die teksten van mij verdwenen zijn. Had daar zelf nog niet naar gekeken. Helaas heb ik ze ook nergens meer staan. Maar wel gek dat die van mij zijn verdwenen.

Genista

Genista

26-09-2013 om 13:32 Topicstarter

Jessica!

Wat fijn dat je reageert. De kans was natuurlijk klein dat je die teksten zelf nog had, maar ik kon het proberen. Jammer hoor, het was zo'n leuk verhaal met al die verschillende schrijvers en de delen van jouw kinderen pasten er zo mooi tussen.

Maar misschien blijkt het allemaal toch nog ergens te zijn en is het nu alleen niet zichtbaar.

jessica 5

jessica 5

02-10-2013 om 01:04

Genista

Ik denk dat ik weet waarom mijn bijdrage weg is. We zijn van mail adres veranderd. Dit las ik in een ander draadje (dat dit een oorzaak kan zijn )over het nieuwe forum.Ik hoop ook dat het weer tevoorschijn komt.

Lucerna

Lucerna

02-10-2013 om 13:10

Jessica

Dat kan zomaar. Maar anderzijds zegt Justine ook dat alles er in principe nog is, in een oude database. Dat hoop ik dan maar. Ik zal nog maar even mijn ziel in lijdzaamheid bezitten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.