Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Emmawee

Emmawee

21-09-2010 om 22:59

Ouders offline, meeting 5 februari 2011


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

24-09-2010 om 12:35

Sneeuw

de terug weg naar de parkeer garage duurde ook wel een minuut of 10, vanwege het glijden, en glibberen, en de juiste deur vinden.. Daarna nog het achteruit rijden omdat de uitgang niet meer open wilde.
Kortom, als je avontuur zoekt, heb je Tinus niet persee nodig, met petr@ komt je ook een heel eind! whahahahah

Mogen we ook een verlanglijstje forummers maken die we graag willen zien?

Tinus, Onno, Mevrouw Lavell en natuurlijk TOOSJE!
Verder liever geen mannen hoor, anders sta ik straks weer met mijn panty op mijn knieeen tegen een auto omhoog te ....... whahahahhaahha
waarom trouwens die meeting in de winter!!

wat ever happend met onze camping wens??

Guinevere

Guinevere

24-09-2010 om 15:24

Polly

Wij hebben toch al een meeting gehad? Onze relax-meeting voor overspannen ouders, in mijn caravaaaaaaaaaaan, vorige week, ben je het nu al vergeten!

Guinevere

Guinevere

24-09-2010 om 15:25

Izar

Vermoedelijk zijn wij dan langlaufend gekomen, dat wij zo snel waren?

Roosje Katoen

Roosje Katoen

24-09-2010 om 22:41

Locatie

Ik weet niet of hij al genoemd is, maar vlakbij Zandfoort a/d Eem zit restaurant Dara (aan de andere kant van de Eem. Leuke tent met lekker eten en volgens mij wel een goeie gelegenheid om met een groep heen te gaan. Twee verdiepingen dus misschien is de bovenverdieping te reserveren ofzo...

Ja utrecht

lijkt mij qua aansluitingen handiger.

Niny

Niny

26-09-2010 om 12:55

Ook utrecht

Ik zou ook graag weer komen, en Utrecht is voor mij ook handiger dan A'foort.

Niny

Veel zin in

Ik heb er erg veel zin in. Waar ergens maakt me niet zoveel uit, als het moet kan ik vrijwel overal in den lande een slaapplek vinden, zolang het niet op het verkeerde waddeneiland is Zodra ik definitief weet of ik kan, meld ik me!

fladder

fladder

28-09-2010 om 07:55

Amersfoort, utrecht...

...maakt me niet uit. Als ik jullie maar weer kan zien (onder voorbehoud van kindvrije dag natuurlijk)!

Puck

Puck

28-09-2010 om 16:04

Maakt mij ook niet uit..

Ik reis het hele land wel door op zoek naar een gezellige meeting.

Massi Nissa

Massi Nissa

28-09-2010 om 19:53

Utrecht ook prima

Heb ik weer een excuus om daarna nog even mijn allerbeste vriendin aan te doen (misschien nachtje slapen, wie weet, ik fantaseer al vooruit).
Utrecht biedt natuurlijk ook meer keuze qua eetgelegenheden. En het is nog bereikbaarder-der.
Groetjes
Massi

New york

Liever in Amersfoort. May en ik hebben nu alvast even een mini-meeting in New York.

groetjes May en Damajo

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.