Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Pluk53

Pluk53

02-12-2008 om 15:54

Paolo di leone


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jujube

Koefnoen slaat niet altijd de plank mis (nou ja, vind ik). Ik kan me een tweetal sketches herinneren van een type burgertut op een fiets met brilletje, kort geverfd rood haar, rugzakje op de rug. Paul Groot deed dat geweldig. Iedereen kent wel zo'n type. Vond dat toen erg lollig en goed gedaan.

Pluk53

Pluk53

04-12-2008 om 15:15

Reina

de taboe's die Paul in jouw ogen "doorbrak" waren bij elk weldenkend mens allang open deuren op het moment dat hij er mee kwam. Makkelijk scoren is dat.
Adoptie door homo's: bij mijn weten heeft Paul nooit duidelijkheid gegeven hoe hij zelf de adoptie (zo snel!) geregeld heefd; over taboe's gesproken.

Pluk53

Pluk53

04-12-2008 om 15:30

Oeps

taboeS, hij heefT

reina

reina

04-12-2008 om 19:31

Pluk53

"waren bij elk weldenkend mens allang open deuren op het moment dat hij er mee kwam." Helaas zijn er veel niet-weldenkende mensen... Schot voor open doel, sorry.

Pluk53

Pluk53

05-12-2008 om 08:53

Reina, weldenkend

"Helaas zijn er veel niet-weldenkende mensen... " En voor die groep maakt PdL zijn programma's, en die vinden hem fantastisch? Kun je je afvragen tot welke categorie "denkers" jij jezelf rekent .

Pluk53

Pluk53

05-12-2008 om 10:34

Onjuist?

daar kun je over blijven discussieren. PdL heeft in November 1992 zijn bekroonde uitzending gemaakt met René Klijn, en hobbelde mee in een trend; en ja, het was ook toen heel hard nodig om aids onder de aandacht te brengen, en dat is het nu nog steeds!
In 1991 was de doorbraak naar openbaarheid al lang een feit met bijvoorbeeld het uit de kast komen van Freddy Mercury en NBA-ster Magic Johnson.

Jujube

Jujube

05-12-2008 om 15:27

Ja, onjuist pluk53

In 1991 is 1 dag voor Freddie Mercury overleed uiteindelijk bekend gemaakt dat hij Aids had. Groot taboe dus, want eerder werd het ontkend.
Magic Johnson mag dan in de USA een grote ster zijn, in Nederland is hij dat niet. Dus toen Paul de Leeuw in zijn show Rene Klijn op bezoek had was dat wel degelijk taboedoorbrekend. Er werd voor het eerst op de nederlandse tv openhartig over Aids gesproken. Die uitzending heeft ook diverse prijzen gewonnen in het buitenland (waaronder de USA).
Je kunt PdL wel irritant vinden, maar dit zijn gewoon feiten, pluk53.
Groet,
Jujube

Bastet

Bastet

05-12-2008 om 17:40

En juist.......

En juist dat doorbreken van taboes en zaken bespreekbaar maken,kan ik nog waarderen aan PdL.Ik heb het kortgeleden echt weer eens geprobeerd,maar ik vind het gewoon niet leuk,zijn huidige programma.Mensen liggen huilend van het lachen in hun stoeltje in het publiek,maar nee,mijn humor is het niet.
Groetjes,Bastet

reina

reina

05-12-2008 om 18:07

Bastet

Ik mag Paul de Leeuw dan op zich goed vinden, de opzet van zijn huidige programma vind ik ook niet leuk.

Tirza G.

Tirza G.

06-12-2008 om 00:01

Hyven (tonny en tops)

Niet zo kritisch dames, er zijn wel meer Hyvers die niet meteen een herkenbare foto op hun profiel hebben staan. Er zijn daar zelfs OOL-sters bij Maarre: als jullie je aanmelden voor mijn Hyves, wacht je een verrassing. He Reina?

Tirza

reina

reina

08-12-2008 om 08:54

Tirza (ot)

Van jouw hyvesfoto zou ik je inderdaad niet herkennen als ik je tegenkwam Ik sta overigens niet op de OOL-hyve omdat ik daar dan met mijn eigen naam zou staan, dus óf niet herkenbaar ben voor OOL-ers, of, als ik wel mijn OOL-naam doorgeef, mijn nick kenbaar maak voor degenen die op mijn hyve staan en ik wil hier, om meerdere redenen 'anoniem' blijven. (En 2 hyves wordt ,me een beetje teveel van het goede ) Snap je me, het is nogal een verward verhaal, geloof ik...

Tirza G.

Tirza G.

08-12-2008 om 16:15

Tops

Je bent er nog steeds niet hoor Of je bent iemand anders, dat kan ook natuurlijk

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.