Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Pfff wat een kerst...

Even klagen hoor...
In plaats van een gezellige kerst met familie en vrienden zijn we hier thuis sinds gisteren allemaal behoorlijk ziek. Corona.... 
Keelpijn, koorts, benauwdheid, hoesten spierpijn, hoofdpijn en misselijk. De één is zieker dan de ander maar we liggen alle vier sinds gisteren de hele dag in bed. Beetje jammer wel ☹️

oei, dan is even klagen best op zijn plaats. Beterschap!

Nou dan mag je echt wel mopperen. Wat naar voor jullie. Hopelijk knapt iedereen snel weer op

Ach wat balen zeg! Veel sterkte en beterschap!

Ja dat is vrij balen! Hebben we ook een keer gehad, deze kerst hadden we een zonvakantie geboekt en zitten we alweer voor dag 3 in de regen. Dure vakantie zo.

Wij hebben verdrietige Kerst. M’n schoonmoeder is dement en vraagt 100x hetzelfde.

S.ndra schreef op 26-12-2023 om 08:01:

Wij hebben verdrietige Kerst. M’n schoonmoeder is dement en vraagt 100x hetzelfde.

Wat verdrietig. Omgaan met demente mensen kost zoveel energie. Ik heb x tips aan mijn dochter gevraagd, die werkt als verzorgende ig met demente mensen. Sommige tips klinken dan hard, maar het werkt voor jezelf wel. Sterkte

S.ndra schreef op 26-12-2023 om 08:01:

Wij hebben verdrietige Kerst. M’n schoonmoeder is dement en vraagt 100x hetzelfde.

Mijn vader is ook dementerende wat bij ons werkt is gewoon meepraten en vervolgens afleiden met andere zaken. Bij mijn vader komt weinig zinnigs meer uit. Mijn moeder zwelgt in zelfmedelijden maar dat vind ik dan weer tever gaan.

ohhh balen.  Wij hadden vorige week allemaal corona.  Gelukkig net beter toen onze zoon 18 werd.  Ik was er nog best zoek van ondanks dat dit al de derde keer was.  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.