Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Isella

Isella

16-11-2020 om 16:54

Podcasttip Do no harm, AnneJ

Hoi Anne, ik weet niet of je podcasts luistert, maar als je dat doet is de podcast Do No Harm wat voor je. Over de nachtmerrie waarin mensen komen als hun zoontje van een stoel valt.

Ja, dankje

Bedankt Isella.

Ga ik vanavond, na kamer Passend Onderwijs en koken naar luisteren.

Het is voor mij ook verwerking. Hoe is het gegaan en wat voor meer tekst heb ik er nu bij. Gelukkig is de emotionele lading een heel stuk minder.

Deze Isella

https://www.nbcnews.com/news/us-news/do-no-harm

Gevonden. Ik had eerst een blog/website over compassie met patiënten met overgewicht.

Maar dit is een Amerikaanse site. Bij Amerikanen is alles nou eenmaal groter. Ook de desastreuze impact van de kindermishandelingsindustrie.

Isella

Isella

16-11-2020 om 20:20

Haha

“ Gevonden. Ik had eerst een blog/website over compassie met patiënten met overgewicht.

Je zal wel gedacht hebben: ook onaardig van Isella.

Helaas zijn er nog maar 2 afl gepubliceerd, ik hou ervan om alles achter elkaar te kunnen luisteren.

forensisch kinderarts m/v

https://www.nbcnews.com/news/us-news/devastating-diagnosis-doctors-trained-spot-child-abuse-can-save-lives-n1055746

Interessante website maar de podcast is niet om aan te horen helaas, het muziekje overheerst alle gesproken tekst.

Weer een nieuwe functie: forensisch kinderarts. Als het maar verdient! Want voor justitie is nog wel geld maar niet meer voor deskundige hulp.

"Unbeknownst to many parents who encounter them, these pediatricians, now stationed at virtually every major children’s hospital in the country, work closely with child welfare agencies and law enforcement, providing expert reports and court testimony in thousands of cases a year and helping to shield untold numbers of abused children from additional harm."

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.