Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Poe, lastig karnavalsthema ... iemand een idee

Over 4 weken is het weer karnaval en ons dorpje heeft een gezellige actieve karnavalsvereniging.
Mijn kinderen (9 en 11 jaar) willen graag meedoen met de jeugskarnavalsavond. Het thema dit jaar is "1001 en nacht". Men hoeft zich niet aan het thema te houden trouwens.
De kids gaan alleen of met z'n tweeën. Ik heb al wat rondgesnuffeld op internet, maar kan het nog niet erg vinden. Het hoeft niet persé met het thema te maken hebben, mag bv. ook iets actueels zijn.
Iemand een leuke tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

13-01-2013 om 19:18

Tapijten

Van een tapijt een mooie uitdos maken, je kan ze ook allebei in een tapijtje rollen Maar dat willen ze natuurlijk niet en dat loopt ook lastig. Als fakir en Oosterse prinses zijn toch niet hele lastige kostuums? Wat zijn hun eigen wensen?

Ellen

Ellen

13-01-2013 om 22:44

Als het een jongen en meisje zijn..

Aladdin en Yasmin?

Fiorucci

Fiorucci

14-01-2013 om 08:45

Inderdaad ellen

Zoiets zou ik ook doen, harembroek aan, tulband, klaar..)

sonj@

sonj@

14-01-2013 om 11:26 Topicstarter

Ja jongen en meisje

dus alladin en yasmine zou inderdaad wel een optie zijn. Nu nog een harembroek vinden in de winter !
Dat van zo'n tapijtje vind ik ook grappig trouwens !

Harembroek=

1 satijnen of glanzende pyamabroek en daar rijg of naai je even een elastiek aan de onderkant door of je maakt er een schoenveter aan vast die je strikt.
Liefst een beetje te grote satijnen/glanzende pyamabroek...Hier heeft oma die...en die heeft als het nodig is vast wel een oude liggen
Beetje rondvragen.
En de caranvalswinkel ligt hier al propvol...maar dan ben je wel zo 'standaard'.
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.