Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tango

Tango

09-08-2009 om 23:15

Ik vind

Evenals anderen die hebben gereageerd poppen die niets of bijna niets kunnen leuker en geschikter voor kinderen als poppen die van alles kunnen. Inderdaad om de fantasie te stimuleren. Babybornpoppen heb ik ook nooit gekocht, vond ze zo lelijk met die twee schroeven in hun rug, zijn ze nog steeds zo vraag ik me nu af?
Tangodochter is totaal geen poppenkind, heeft alleen met een pop gespeeld toen ze een broertje had gekregen. Wij hadden haar toen een pop gegeven (van Nenuco) die wel kon drinken en plassen. (Poppen die nog minder kunnen zijn er volgens mij weinig ja met stoffen lijfjes maar die kunnen weer niet in bad). Ze speelde er denk ik zo'n 3 maanden mee. De pop kreeg flesvoeding, maar dat gaf ik ook. Ik kan me echter voorstellen en zo lees ik ook hier terug, dat ze de pop aan de borst zou hebben gelegd als ik borstvoeding had gegeven. Daar zou ze dan echt geen hesje of happend mondje voor nodig gehad hebben.
Ik vind zo'n pop dan ook onzinnig, het zal echt niet veroorzaken dat vrouwen later dan ook borstvoeding gaan geven. Jongetjes die met brandweerauto's spelen worden toch ook niet per definitie brandweerman als ze groot zijn.

Emmawee

Emmawee

10-08-2009 om 16:16

Pop in bad (beetje o.t.)

Welke (fles)drink- plaspop kan in bad zonder dat zij van binnen vies wordt? In onze pop is wat zeepwater achter gebleven waardoor zij nu vieze bruine frummeltjes 'poept'. Niet echt fris.
Groeten, Maw.

Tango

Tango

10-08-2009 om 16:23

Realistischer kan toch niet emmawee (o.t.)

In werkelijkheid poep je toch ook bruine frummeltjes?
Maar ik ken het probleem van het badspeelgoed e.d. Daar komen ook van die vieze zeepresten in op den duur.
Ik denk dat het bij alle poppen voorkomt als je veel baddert en dat je dus gewoon geen zeep in het bad moet doen. Maar goed, ik ben dus geen echte ervaringsdeskundige wegens gebrek aan een poppenkind. Pop bij ons ging niet zo vaak in bad.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.