Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Puck

Puck

05-01-2011 om 20:47

Problemen door banner van anwb

Hebben jullie ook problemen door de bannder van de ANWB? Zodra die boven in beeld verschijnt krijg ik geen draadjes meer te zien. Als ik dan nog een keer op OK klik aan de rechterkant dan krijg ik een andere banner en ook weer de draadjes te zien. Best irritant.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Gerdina

Gerdina

07-01-2011 om 09:24

Hoera!

Hij doet het weer! Ik werd ook helemaal gek van die banner.

Hij doet het weer!

Hoezee! Weer gewoon mijn normale forumindeling. Ik vind dit nu eenmaal prettiger en overzichtelijker dan de frameloze versie.
Dank je wel, Henk!

Minet

Minet

07-01-2011 om 09:37

Yessss

Bedankt!

Puck

Puck

07-01-2011 om 09:52

Fijn!

Als gewoontedier werk ik ook liever met frames dus ik ben ook blij dat Henk dit probleem snel heeft aangekaart. Bedankt!

Dank, forumbeheer

inderdaad een grote opluchting.

Groeten,

Temet

Guinevere

Guinevere

07-01-2011 om 10:03

Jammer

Jammer. Niets belemmert mij nu meer om mijn werktijd te verdoen op het forum.

Vic

Vic

07-01-2011 om 10:18

Niets van gemerkt

Niet dat het iets toevoegt aan de discussie, maar ik heb helemaal niets gemerkt van een banner. Toen ik jaren geleden begon hier, liep het forum met frames altijd vast. Daar ben ik dus nooit meer aan begonnen en forum altijd frameloos. Wat zijn precies de voordelen van de frames (misschien durf ik het dan nog eens aan om te wisselen)?

Tijgeroog

Tijgeroog

07-01-2011 om 10:32

Bedankt!

Fijn dat er zelfs 's nachts aan gewerkt wordt om het forum te verbeteren. (hier is het nog vakantie, dan eindigt de nacht vrij laat )

margje van dijk

margje van dijk

07-01-2011 om 13:29

Ook geen last gehad?

Ik heb gewoon met frames gewerkt, en nooit last gehad. Wat maakt mij anders dan anderen? Ik werk met IE en met Chrome, maar op beide browsers geen enkel probleem ervaren. En hoewel ik laatstelijk weinig gepost heb kijk ik toch echt elke dag wel even.

In elk geval mooi dat het opgelost is, whatever het was.

Margje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.