Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tirza G.

Tirza G.

10-07-2010 om 17:32

Regen!

Het rukt op vanuit Zuid-Zeeland, met onweer en zware windstoten. Het begint hier (wat noordelijker in Zeeland) te betrekken en flink te waaien. Duzzzzzzzz. Het kómt er aan!

Tirza


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jeetje

flits, keiharde BOEM (ik voelde de grond trillen), gevolgd door glasgerinkel ergens buiten. Ben benieuwd wat dat was!

Pandia

Ja dat kan heel goed, zo ver wonen we ook niet van elkaar. Die was echt niet mis hè. Ik ben toch benieuwd wat dat glasgerinkel was, wrs iemand die van schrik zijn glas liet vallen

Jaymza

Jaymza

11-07-2010 om 01:12

Poezen

Wij waren naar een feest en kwamen laat thuis. Onderweg nog een tijd op een parkeerplaats langs de snelweg gestaan, want je kon geen hand voor ogen meer zien. Thuisgekomen bleek zoonlief de poezen niet tijdig naar binnen te hebben kunnen halen. Ik heb al ik weet niet hoe vaak geroepen, maar krijg geen respons, ik ben erg ongerust dat ze in paniek de weg zijn kwijtgeraakt. De een komt nog maar pas buiten en de ander is enigzins gehandicapt.

Jaymza

Kaaskopje

Kaaskopje

11-07-2010 om 02:13

Zijn ze er weer?

Mijn ervaring is dat ze zich ergens voor de regen verstoppen en de volgende dag weer graag naar binnen willen.

Bastet

Bastet

11-07-2010 om 08:26

Sharon en pandia

Ook in Meerzicht was te klap te horen zeg,niet normaal.
Zoon kwam goed aan,doch zeiknat.
Bastet

Jaymza

Jaymza

11-07-2010 om 10:21

Ja terug!

Het hield vannacht ineens op met regenen en ik weer naar buiten. Nummer 1 kwam gelijk aanlopen, tot mijn grote verbazing helemaal droog! Nummer 2 zat verdwaasd en zeiknat een eind verderop in het achterpad. Hij is langharig en nu nog steeds niet helemaal droog.
Het begint inmidels al weer aardig warm te worden.

Jaymza

Jacoline29

Jacoline29

11-07-2010 om 11:06

Donder en bliksem

gisteren,In noord holland vanaf een uurtje of 22:00 tot 1 a 2 uur vannacht en hozen,heerlijk,nu staat er ook een windje,maar het is tenminste uit te houden nu.

Minet

Minet

11-07-2010 om 11:44

Wat een regen, wat een nacht! (zit nog na te grinniken)

Wij hadden dus een giga wolkbreuk bij het concert van Normaal in Dalfsen. Door de droogte zakte het water niet en stond er zeker 10 cm water op de weilanden
We, manlief, vriend en ik, waren elkaar kwijtgeraakt op het moment dat het losbarste, dus via sms elkaar weer teruggevonden
Na ruim een half uur waarbij het geen moment zachter ging regenen en onweren besloten we naar huis te gaan, omdat ik bang was dat ik na zoveel auto's voor mij nooit meer uit dat weiland zou komen, dus hop, naar de auto.We waren natuurlijk tot in onze bilnaad drijfnat, dus bij de auto alles uitgetrokken en naakt in de auto gaan zitten. Na 500 meter zagen we 2 jongens lopen dus ik stop naast hen en vraag waar ze naartoe moesten.
Die knapen keken nogal raar dat er 3 naakte mensen in die auto zaten, nou, ze moesten ook naar zwolle!
Dus ik zeg: je mag meerijden, maar dan wel alles uit en in de kofferbak! Ze keken elkaar aan en hop, daar ging alles uit en stapten de heren achterin
Stuiptrekkend van het lachen zijn we zo richting zwolle gereden, onderweg nog een plasstop gemaakt voor de heren
Eenmaal in zwolle bij een groot kruispunt stonden er nogal wat auto's te wachten. Mensen naast ons zagen mij naakt zitten en wisten niet hoe ze moesten reageren.
1 van die knapen stapt uit en danst een rondje rond de auto's, een getoeter!!!! en een lol overal!
Toen naar het huis van 1 van die knapen, we moesten maar ff iets komen drinken, want zoiets bizars hadden ze nog nooit meegemaakt
Dus hop, alle 5 naakt op de bank daar, een borrel gedronken, alle natte zooi van hun uit de auto gezocht en om 2 uur waren we thuis
In bed hebben we nog zeker een half uur na liggen lachen
Vanochtend de natte zooi uit de auto gevist, ik vond 2 vreemde herenonderbroeken en een mooie heren korte broek, ook onbekend Ook mist er nog een sok, maar....we hebben elkaars mailadres uitgewisseld ivm foto's die we nog hebben zitten maken, want anders zou NIEMAND hun verhaal geloven )) Ook weet ik het adres nog wel, dus als de zooi straks schoon en droog is rij ik er wel even langs

Klaartje

Klaartje

11-07-2010 om 12:14

Pelle

Net niet, België ligt hemelsbreed een paar honderd meter hier vandaan.

Rofl minet!!!!.

Mens wat een verhaal, ik lig in een stuip van het lachen! Hoe krijg je het voor elkaar

Hier (midden Brabant) had ik de kids meegenomen naar de Mac, toen we klaar waren met eten betrok het nogal snel. Dus met enige moeite de jongens uit het klimding buiten gesleurd en net toen we in de auto stapten vielen de eerste dikke druppels.
De ruitenwissers moesten meteen al op standje 3 en nog zag ik niks, zo hard ging het.
Eenmaal thuis werd het ietsje minder, we kwamen redelijk droog bij de voordeur.
Manlief had minder geluk, die was op de fiets ergens anders heen en kwam zeiknat thuis. Maar die zeurt al sinds het begin van het mooie weer dat ie regen wil, dus van mijn mocht ie niet piepen: hij hád nu regen! Beetje veel tegelijk, dat wel
Daarna ging het behoorlijk onweren en de rest van de avond is het afwisselend blijven regenen (hard en zacht), droog geworden, onweer, regen, etc.
De tuin was wel toe aan een slokje zeg...

Overigens

Het koelde wel eventjes wat af maar dat is nu weer geheel ongedaan gemaakt *veegt zweet van voorhoofd*

Tirza G.

Tirza G.

11-07-2010 om 13:52

Minet

Ge-wel-dig, wat een verhaal. Heerlijk.

Tirza

Nasha 1st

Nasha 1st

11-07-2010 om 14:12

Wolkbreuk? bliksem? donder?

Nou....wij zijn dus op vakantie....we zitten in Oostkapelle in Zeeland en hier heeft het wel geregend, maar wolkbreuk? Gistermiddag zagen we wel wat wolkjes aankomen, alles binnen gehaald, was, boel dicht enz en toen naar het pannenkoekenrestaurant hier om de hoek....Daar zagen we inderdaad dat het begon te regenen, maar al met al is hier misschien 3 druppels gevallen??? We hebben wel aan de oostkant wat donkere wolken voorbij zien drijven, maar bij ons dus nauwelijks iets....

Lou

Lou

11-07-2010 om 14:52

Superbuitje

Ah, wat een heerlijk buitje hier ineens in Utrecht, zojuist. Zon en regen door elkaar, even een kwartiertje helemaal zwart en plensbuien, en nu is het weer droog en zonnig. Precies lekker zo!

Massi Nissa

Massi Nissa

11-07-2010 om 15:40

Minet

Als koploper van de poule had je al mijn achting, maar die is zojuist omgeslagen in Hoogachting.
Groetjes
Massi

koentje

koentje

11-07-2010 om 18:52

Ons

werd geen drupje gegund......... hoofddorp

Polly Shearman

Polly Shearman

11-07-2010 om 19:04

Oh minet!

wat een LOL
Normaal in dalfsen! hmmm daar had ik bij willen zijn.

ik stond in een tuin onder een party tent... die waaide weg, en een hoosbui met vreselijk onweer volgde..
leuk sfeertje hoor......

Verzopen Katje

Verzopen Katje

11-07-2010 om 20:00

Naakt?! nou nee...

Ik zat gisteren op de fiets in een jurkje. Een heel net jurkje in droge toestand. Maar een wet t-shirt (dress) contest waard in natte toestand. Ik had het niet echt in de gaten en het kon me ook niet schelen, want het was warm. Maar nadat ik na werd geroepen en gefloten door "heren" van ongeveer de helft van mijn leeftijd vond ik het niet meer zo leuk. Ik had een vestje bij me en dat heb ik maar aangetrokken. Naakt fietsen was vast prettiger geweest, maar als je in een natte jurk al zoveel bekijks trekt...

Polly Shearman

Polly Shearman

12-07-2010 om 10:47

Hier nu weer grote hoosbuien

en onweer......

Tirza G.

Tirza G.

12-07-2010 om 10:54

Hier begint het te regenen

Nog niet hard, maar wel met onweer. Voor het komende uur zijn windwaarschuwingen enzo afgegeven. Lekkerrrrrrrr.

Tirza

Puck

Puck

12-07-2010 om 11:27

Hier ook al

Ik dacht dat het in het zuidwesten begon en dan langzaam optrok. Maar dat gaat dan razendsnel als het nu al vanaf Tirza tot in Flevoland regent en licht rommelt.

krin

krin

12-07-2010 om 15:18

Hier schijnt de zon alweer

(Westen des lands)

Wilma

Wilma

12-07-2010 om 17:51

Hier eindelijk wat verkoeling

(uiterste zuiden van het land)

Het was de afgelopen dagen om en nabij de 37 graden, geen zúchtje wind, heel weinig schaduw, je wist gewoon niet waar je 't zoeken moest, verschrikkelijk.

Nu, tegen zessen, is 't wat afgekoeld en 't waait. Alle deuren en ramen die open kunnen, staan open, héérlijk !! 't Is dat er ook druppels vallen zo nu en dan anders zou ik 't liefste ook nog buiten eten zometeen ...

Groetjes,
Wilma

Vic

Vic

12-07-2010 om 22:48

Plotselinge hoosbui

Vanmiddag toen ik boodschappen aan het doen was, werd plotseling de lucht zwart en begon het heel erg te stormen en te regenen. Niet zo fijn, met alle ramen open en zonneschermen uit (en een 11-jarige alleen thuis, die er echt niet aan denkt om alles even in en dicht te doen). Wel lekker fris nu, en toch niet koud.

Klaartje

Klaartje

13-07-2010 om 07:54

Poetsweer

Het is hier nu gewoon koel. Lang geleden. Ideaal weer om alles eens goed te poetsen. Nu nog zin maken

emma43

emma43

13-07-2010 om 09:19

Paardrijweer

Heerlijk weer nu,ga vandaag weer eens paardrijden,als het zo warm is,doe ik m'n lessen en meer niet.Nu weer het bos in vanmiddag.Hopelijk niet teveel dazen en vliegen.
En de strijk bijwerken.

Minet

Minet

14-07-2010 om 13:57

Kastanjet, waar?

sta je op me te wachten, zodat ik je kan oppikken in mijn auto? ))))

Wat een noodweer

Nou,nou, wat een noodweer trok hier over rond etenstijd. Veel regen in korte tijd, zeer zware storm. Veel schade in de stad: bomen op de weg, op een huis, net niet op een huis van een vriendje, oude bomen in het park om, populieren als luciferhoutjes geknakt. Wat een kaalslag, wat zonde.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.