Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

cecile_s

cecile_s

17-12-2008 om 23:11

Rijmhulp gevraagd

Ik weet nog dat ik vorig jaar langs zag komen dat iemand hulp vroeg bij het maken van een gedicht. Ik hoop dat diegenen die toen enthousiast reageerden (supersnelle reakties en erg goede gedichten moet ik zeggen) mij nu ook kunnen helpen, of anderen natuurlijk. Wij doen nl. cadeaus en gedichten met kerst (van de kerstman) en ik kan hulp nu goed gebruiken.

Info voor het gedicht:
- het is voor zwager, iets jonger (maar de jongste van het gezin; zijn vriendin (zijn echte tortelduifjes, kennen elkaar een paar jaar) is wel nog jonger)
- hij is sportief (maar sport nog iets te weinig)
- goed gekleed, vrij hip/bij te tijd en ziet er goed uit
- goede baan
- kijkt graag voetbal en heeft seizoenskaart van NAC
- hebben leuk huis gekocht met (leuke) vriendin en zijn nu net verhuisd en hebben lekker geklust. Komen van een erg kleine etage/kamer.
- cadeau: DVD, zo'n speciale Blue ray van batman, was overigens (iets) boven budget.

Ik hoop op enthousiaste reakties, kan ik wellicht een keer indruk maken met een goed lopend gedicht . Maar vooral erg fijn, omdat ik het qua tijd niet goed ga redden, vrees ik.

Alvast erg bedankt.
Cecile

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

18-12-2008 om 02:42

Hangt ervan af

Het is niet de bedoeling dat een zin helemaal gesmoord wordt door een laag aardappelen, maar een gesprek moet wel mogelijk zijn tijdens het eten en als dat alleen maar mag als er echt niets meer in de mond zit wordt het een lange maaltijd. Er is ook nog zoiets als 'onder elkaar zijn' of je in vreemd gezelschap kunnen gedragen. Ik vind een misstap met volle mond in huiselijke kring niet zo erg als maar duidelijk is dat dat tijdens een etentje of iets dergelijks niet de bedoeling is.

Eeehh..zoiets?

Mijnn lieve zwager die sportieve vent,
wordt dit jaar toch wel erg verwend.
Nee geen abb. op de sportschool hoor,
maar...sport je dan wel zelf lekker door?
Je ziet er goed uit hoor en ook wel hip.....
Dus raak nu met sporten niet in een dip.
Samenwonen in een echt huis met.... je vriendin,
Is nu weer een nieuw begin!
Geniet maar van je kado bij je eigen tv.
Ik wens je veel plezier ermee!

Succes!

cecile_s

cecile_s

23-12-2008 om 22:13

Lilian, bedankt!

Super. Ik heb hier en daar wat aangepast (dus het loopt nu vast minder goed dan jouw gedicht , maar wilde er toch nog e.e.a bijzetten), maar hij is nu supersnel klaar.
Echt fijn, een hoop stress minder! Bedankt.

Cecile

Zie het nu pas...

Graag gedaan hoor!
Enne...je eigen inbreng erbij is alleen maar extra leuk!
Hoe vond hij het?

Lilian

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.