Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

lennest

lennest

13-03-2009 om 10:37

Ruit ingetikt

Ik ben nóg boos! Gisteravond is van mijn auto de ruit ingetikt. Er is niets weg, 'gewoon' vandalisme. En niet alleen bij mij; bij vier andere auto's in de straat zijn ook vernielingen aangericht. Carglass vertelde vanochtend dat er blijkbaar een golf van vernieling door onze wijk is gegaan; ze hadden het razend druk! Ik kan morgen pas komen en dan wordt er een noodruit ingezet. Kost me weer € 75 aan eigen risico. En ik moet nog een keer terug komen voor een originele ruit. Ik baal hier ontzettend van! Blijf met je .... van m'n spullen af! is dat nou lollig, andersmans auto vernielen? O, ik weet niet wat ik zou doen als ik de dader(s) in m'n vingers krijg!

Zo, dat moest ik even kwijt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ishtar

ishtar

13-03-2009 om 10:42

Lennest

een week of wat geleden is hier ook een groepje met een flinke sleutel door de straat gefietst. Bijna alle auto's bekrast. (de mijne hebben ze gelukkig overgeslagen, maar die van manlief niet) Zo kinderachtig! Nou zit er nog een groot verschil tussen ruitje intikken en een kras, maar ik kan er ook met de pet niet bij. Wat is daar nou leuk aan???

Monique D*

Monique D*

14-03-2009 om 18:01

Was ook een keertje bij mij gebeurd..

.. het slot van mijn auto was geforceerd. Heel vervelend, ik moest toen nieuwe sloten zetten en dat was niet goedkoop. Of ze die auto wilden stelen en zij toen gestoord werden was mij niet duidelijk. Het is een oude auto van zo'n 12 jaar oud en niet zo'n eentje waar je pijlsnel over de weg kan scheuren en daarom ook niet echt aantrekkelijk voor dieven.
Ik vond dit heel vervelend, ze jagen mij op de kosten omdat zij het niet kunnen laten om met hun klauwen andersmans spullen te moeten vernielen. En ik vond het nog vervelender dat ik dit niet eerst aangifte had gedaan bij de politie en dan naar mijn verzekering was gegaan. Dan had de verzekering dit bedrag voor mij vergoed. Tja, een lesje voor de volgende keer..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.