Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Scam Lorenzo Italian food


https://www.youtube.com/watch?v=BbmAO1LycmQ

" One more quite significant fact, san-lorenzo.com is a legit company, and they do NOT do telemarketing. The website is just a victim of the scam. Which proves the scam further. they do apparently deliver the wares in the package they are talking about for free, but then start calling the customer a hundred times to get the customer to pay."

Blijkbaar zijn wij hier thuis ineens een target. Dochter had me al gewaarschuwd en ik heb ze direct gemeld dat wij geen 'prospect' zijn.

Het zijn ook geen Italianen die bellen, maar vaak Oost-Europeanen.

Ze bieden een soort Hello Fresh aan van organisch voedsel rechtstreeks aan de klant. Klinkt goed maar is een scam.

Inanna

Inanna

17-01-2019 om 19:37

hier een Ierse schilder

Over Italian Food ben ik al heel lang niet meer gebeld, dus het zal binnenkort wel weer gebeuren. De eerste keer was het nog een heel lang gesprek, waar ik gelukkig niet op in ben gegaan. Inmiddels roep ik na de vraag "Do you like Italian food" meteen "No, not at all!" En als ze dan verder willen pushen zeg ik alleen nog dat ik ga ophangen en dat doe ik dan ook.

Ik had wel vandaag een Ierse schilder aan de deur, die wel even een offerte wilde maken voor het schilderen van onze dakgoot, die inderdaad wel aan een schilderbeurt toe is. Helaas voor hem heb ik teveel gehoord over Ierse en Engelse schilders die prutswerk leveren, die veel meer vragen dan eerder mondeling overeen gekomen en dat gaat dan op nogal intimiderende wijze, of die met de noorderzon vertrekken als ze de aanbetaling binnen hebben.
Dus "nee hoor, niet nodig, doen we van de zomer zelf"

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.