Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

school is er om de kinderen dom te maken!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pindar

Pindar

13-05-2016 om 15:35 Topicstarter

Holocasut

Maar wat de Holocaust er nu opeens mee te maken heeft???

lol

Men probeert echt alles uit de kast te halen.

Maar ehhh gaat niet werken.

imogen

imogen

13-05-2016 om 15:35

afweer

Wanneer houd je er dan mee op, Pindar?

Pindar

Pindar

13-05-2016 om 15:36 Topicstarter

ach jee

hmm per ongeluk 2 x!

Zal we belangrijke boodschap zijn!

Pindar

Pindar

13-05-2016 om 15:37 Topicstarter

wanneer?

nooit.

Pindar

Pindar

13-05-2016 om 15:37 Topicstarter

Het is helaas nog nodig. Of je dat wel of niet snapt..ach.

Pindar

Pindar

13-05-2016 om 15:45 Topicstarter

religie

Zelfs de religies zijn een uitvinding van de psychopathen ter controle. Zo heeft er in werkelijkheid nooit iemand geleefd als "Jezus". Het is slechts een mythe en verwijst naar iets anders dan een 'mens"

"Retired Bishop Explains Why the Church Invented Hell"

http://www.wakingtimes.com/2016/05/12/retired-bishop-reveals-why-the-church-invented-hell/

De mensen kunnen gewoon niet geloven dat de schaal waarop we genaaid worden en werden zo enorm groot is!

Ook religie is een vorm van "MADNESS"

Oh oeps ik stoot U tegen het hoofd? Vreemd dan. Dat bewijst helemaal hoe krankzinnig godsdiensten zijn!

bieb63

bieb63

13-05-2016 om 15:45

grappig Firestarter

"In precies een jaar maakt de aarde een cirkel rond de zon. Een jaar is verdeeld in de 4 seizoenen, 12 maanden, 52 weken of 365 dagen"
Dat woordje 'precies' vind ik wel heel apart in jouw hele verhaal. Hoezo precies? Als jij het 'precies' noemt, ga je uit van de duiding die eraan gegeven wordt. En daar ben je het nou nét niet mee eens.....

Pindar

Pindar

13-05-2016 om 15:48 Topicstarter

afweer

En de enorme afweer blijft..

Maar er zal een tijd komen, dat mensen dit echt in gaan zien.

Maar men wil graag nu nog even blind blijven blijkbaar.

De Bijbel

Jezus Christus ging zo ongeveer lijnrecht tegen de Tenach in. Bijvoorbeeld met zijn uitspraak in Matteüs 19:24: “Wederom zeg Ik u, het is gemakkelijker, dat een kameel gaat door het oog van een naald dan dat een rijke het Koninkrijk Gods binnengaat”.
Dit terwijl volgens de Tenach de rijke Joodse slavendrijvers zo rijk worden, omdat ze zo met hun hele ziel in “de Heer” geloven.
Vervolgens hebben de Christenen de Tenach (als Oude Testament) en de leer van Jezus Christus (als Nieuwe Testament) in één boek gezet. Je moet dus schizofreen zijn om zowel het Oude als Nieuwe Testament te geloven.
Het belangrijkste dat het Christendom ons leert, is dat als we maar een goede slaaf zijn, we daarvoor beloond worden in het eeuwige leven na de dood.

En vele godsdienstwaanzinnigen nemen de Bijbel letterlijk, terwijl ze (misschien terecht) vinden dat geen anders mens ze kan vertellen, hoe ze dit moeten interpreteren.
In de Tenach wordt voorgeschreven dat eerstgeboren dieren geofferd moeten worden en dat eerstgeboren zonen vrijgekocht moeten worden. Omdat onduidelijk is hoe dit gebeurt, zijn er dus in opdracht van dit “heilige” boek door Joden en Christenen kinderen geofferd aan “de Heer”.
Exodus 13:12-16
12 - Dan moet u alles wat als eerste de moederschoot verlaat aan de HEER afstaan. Alle eerstgeboren mannelijke dieren die uw vee werpt, moeten aan de HEER gegeven worden.
13 - Elk eerstgeboren veulen van een ezel moet u vrijkopen met een lam. Koopt u het niet vrij dan moet u het de nek breken. Ook elke eerstgeboren zoon moet u vrijkopen.
14 - En als één van uw kinderen u later vraagt: “Waarom doen wij dit?” dan moet u dit antwoord geven: “Met krachtige hand” heeft de HEER ons bevrijd uit Egypte, uit de slavernij”.
15 - Toen de Farao weigerde ons te laten gaan, heeft de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de mensen en het vee, gedood. Daarom offer ik de HEER alle mannelijke dieren die als eerste de moederschoot verlaten en koop ik elke eerstgeborenen zoon vrij.
16 - Laat dit gebruik zijn als een teken zijn om uw arm en een band op uw voorhoofd om u eraan te herinneren dat de HEER ons met krachtige hand uit Egypte heeft bevrijd.

En dan is er ook nog “God” die Abraham opdracht gaf zijn enige zoon Isaak te offeren. Toen Abraham had laten blijken dat hij bereid was Isaak te offeren, spaarde “God” op het laatste moment zijn leven.
Genesis 22:1-2
1 - Enige tijd later stelde God Abraham op de proef: “Abraham!” zei hij: “ik luister” antwoordde Abraham.
2 - Roep je zoon je enige, van wie je zoveel houdt, Isaak, en ga met hem naar het gebied waarin de Moria ligt. Daar moet je hem offeren op een berg, die ik je wijzen zal.

Egel

Egel

13-05-2016 om 16:15

Gefeliciteerd!

Dat is 1000!
Zelfs 1001, 1001 nacht, ik krijg associaties, -nee niet doen-
Forumbeheer, het is zo ver!

Kaaskopje

Kaaskopje

13-05-2016 om 16:16

Firestarter

Maar je zegt dus wel dat de Holocaust niet waar is? Niet gebeurd, al die mensen liegen? Voor zover ik begrepen heb valt het onder het verbod op discriminatie en is de ontkenning wel degelijk strafbaar.

Maar nu nog even over de poolster en de regenboog. Interessant lesje hoor, maar een poolster is dus onzin en de regenboog moeten we ook wantrouwen? Je weet toch hoe een regenboog ontstaat neem ik aan?

zeg, pindar en firestarter

Nu jullie elkaar gevonden hebben, kunnen jullie misschien emailadressen uitwisselen en dan gezellig samen verder neuzelen? Dan hoeven jullie er anderen niet mee lastig te vallen.

Aangezien er toch niets anders meer uitkomt dan het steeds maar herhalen van dezelfde paar dooddoeners, quotes en links, voegen jullie bijdragen toch al niets meer toe hier. We kunnen lezen, dus 1x iets aangeven is echt genoeg (meer dan zelfs, in dit geval).

Kaaskopje

Kaaskopje

13-05-2016 om 16:19

Nee egel

Deze grens bereiken, is nog geen reden om deze topic te sluiten.

Noet

Noet

13-05-2016 om 16:23

nee, niet sluiten

nieuwe draad beginnen.

Egel

Egel

13-05-2016 om 16:30

O my Kaaskopje en Noet, laat dan maar

Ik had niet verwacht van jullie dat jullie dit als een discussie zouden zien.
Helaas, veel plezier met elkaar dan verder nog, hopelijk lukt het me niet meer hier of zelfs in een volgend draadje te kijken. Ik denk dat het lukt, ja, kan ik best!

Stenna

Stenna

13-05-2016 om 16:35

Bieb

"Als jij denkt dat e.o.a. pedofiele psychopaat e.o.a. ding, in de volksmond 'maan', genoemd, met een wasknijpertje in de lucht heeft gehangen, dan denk je dat. Who cares?? Als het jou echt vreselijk stoort, dan pak je je bezemsteel en vlieg je er naartoe en haal je hem weer van het knijpertje af. Klaar."

Hilarisch Dank je, mijn dag kan niet meer stuk!

Stenna

Stenna

13-05-2016 om 16:38

Icke nog een keer

Pindar, als dat wat anderen zeiden over reptielen niet klopt, hoe zit het dan met wat ik schreef over Icke's gedachtengoed (infinite awareness, dood als mythe, en ingeprogrammeerde angst die ons na het inzicht niet kan schaden)? Klopt dat ook niet volgens jou? Ik kan je de links geven en de minuten waar hij dat precies zo zegt, als je wilt?

Pindar

Pindar

13-05-2016 om 17:14 Topicstarter

Stenna

Zoals ik al eens eerder schreef,

Koop toch gewoon eens een boek, dan hoef je ook niet zoveel te schrijven.

Maar zoals je hem hebt aangehaald klopt de helft maar.

Bieb gaat wss niet lukken, daar wordt ie, grotendeel, onderdrukt.

Gewoon kopen , joh,en dan wakker worden joh.

ik doe mee

ik doe mee

13-05-2016 om 19:34

dames

http://www.theatlantic.com/national/archive/2013/10/how-spot-reptilians-runing-us-government/354496/

Rode krullenbol, heb je ook een lage bloeddruk enz? hihihihih

Scroll even door tot ongeveer de helft, daar kan iedereen berekenen of je zelf ook een reptiel bent.

Pindar

Pindar

13-05-2016 om 20:20 Topicstarter

bewijst

Men bewijst continue dat men het echt niet snapt.

Dat is echt het enige hier.

Pindar

Blijkbaar ben jij dan wel héél slecht in het overbrengen van een boodschap, als niemand hem snapt.

Kaaskopje

Kaaskopje

13-05-2016 om 23:18

Pindar

Ik tast inderdaad nog in het duister. Het is voor het eerst dat ik daar niet zo heel erg mee zit.

Misschien heb ik toch ook een vraag die ik niet kan opzoeken : hoe ben je tot deze overtuiging gekomen? Wat was de aanleiding?

O sh.....xxxt

Ik heb een lage bloeddruk.

bieb63

bieb63

13-05-2016 om 23:54

Stenna

bieb63

bieb63

13-05-2016 om 23:57

Firestarter

Hoe kom je ineens op de bijbel, cq christelijk geloof???? Volgens mij is de doelgroep hier minmaal die echt gelooft, laat staan de bijbel letterlijk neemt.

bieb63

bieb63

14-05-2016 om 00:02

Pindar

Wat is er zo 'waar' aan een boek? Waarom denk je dat iets dat in een 'boek' staat allemaal waar is? Ken je de schrijvers persoonlijk? Ook de dooie?

Stenna

Stenna

14-05-2016 om 01:59

geen boeken kopen!

if it's on the internet it must be true

Want dan zie je het hem zelf zeggen. Bij een boek kun je niet weten of hij het echt geschreven heeft of dat het weer een manipulatie / bedrog is van een uitgever in dienst van het global programma...

Stenna

Stenna

14-05-2016 om 02:51

helft

"Maar zoals je hem hebt aangehaald klopt de helft maar"

welke helft?

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

14-05-2016 om 09:21

1000

Beste forummers,

We laten de draadjes op het forum niet langer worden dan 1000 dus bij deze ga ik dit draadje sluiten. Ik zal niemand verbieden een nieuw draadje te openen maar het lijkt mij verstandig om dit niet te doen. Na 1000 postings is er volgens mij nog niemand veranderd van mening.

Met vriendelijke groet,

Forumbeheer Ouders Online

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.