Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Coco

Coco

11-08-2009 om 10:21

Sigmund gelezen vandaag?

.....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat staat er dan?

Met zo'n startbericht kan ik eerlijk gezegd niet veel...

Coco

Coco

11-08-2009 om 11:27

Http://www.sigmund.nl/

Sorry, ik lees de Volkskrant, daar staat hij iedere dag in. Als ik hem zelf vertel is het niet leuk. Je moet de plaatjes erbij zien. Peter de Wit is echt zo iemand die met weinig lijntjes een perfecte gezichtsuitdrukking kan tekenen.

MRI

MRI

11-08-2009 om 12:21

Haha

grappig wel

Tirza G.

Tirza G.

11-08-2009 om 12:59

Tja

Ieder grapje bevat een kern van een mening. Dus: wat wil je er mee bedoelen, Coco? Als Sigmund werkelijk zo goed is, waarom verwijs je ons er dan niet elke dag naar?

Tirza

Coco

Coco

11-08-2009 om 14:05

Tirza

Ik wilde er niets mee bedoelen, Tirza (je bedoelt trouwens iets of je wilt iets zeggen, "willen bedoelen" is een voor mij onbekende uitdrukking). Ten eerste is de grap van Peter de Wit en niet van mij. Ik moet er gewoon om lachen. Sigmund is vaak heel goed, maar deze ging over ouders en kinderen en het is een onderwerp dat vaak hier op het forum voorbij komt. Ik vind ook dat Peter de Wit een van de weinigen is die(in zijn strips)vreselijk foute dingen kan zeggen en dan toch grappig blijft, omdat de zelfspot er van alle kanten afdruipt (maar dat is natuurlijk mijn mening; als jij er niets aan vindt ben ik de laatste om daar wat van te vinden). Bovendien dacht ik er gewoon voor het eerst aan om anderen erop attenderen (meestal doet ik dat alleen bij mijn man of bij directe kennissen). Ik kan wel iedere dag vragen of iemand Sigmund heeft gelezen, maar dan denkt iedereen "daar heb je haar weer".

Zomersproet

Zomersproet

11-08-2009 om 15:14

Haha

Ik vind 'm leuk!!!!!

Prulletje

Prulletje

11-08-2009 om 19:59

Ik ook!

Maar ik ben bevooroordeeld, ik vind ze bijna allemaal geniaal.

Prulletje

Kaaskopje

Kaaskopje

11-08-2009 om 22:35

Leuk!

Ieder grapje bevat een kern van waarheid is het toch eigenlijk Tirza?

Vic

Vic

12-08-2009 om 10:58

Die van vandaag

Ik vind die van vandaag een beetje tegenvallen.

Tirza G.

Tirza G.

12-08-2009 om 11:55

Kaaskopje

Zoiets is het ja. En ook: de meeste vragen zijn geen vragen, maar bevatten een verborgen mening/mededeling. Ik ben benieuwd naar die van Coco; ik vind "het gaat over ouders en kinderen" tamelijk zwak. Het gaat wel vaker over ouders en kinderen bij Sigmund.

Tirza

Tineke

Tineke

12-08-2009 om 16:37

Sterker nog tirza

Tirza: "Het gaat wel vaker over ouders en kinderen bij Sigmund."
Er is een heel boek van Sigmund over ouders en hun kinderen.
Sigmund vind ik vooral leuk als hij iets zegt wat ik stiekem ook vindt. Bij jou ook zo, Coco?

Kaaskopje

Kaaskopje

13-08-2009 om 00:33

K. heksenvet

Daarom IS het leuk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.