Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Vic

Vic

12-11-2011 om 13:11

Sint

Wat vinden jullie van Sinterklaas dit jaar?
Ik vind dat hij het leuk doet, maar hij is wel wat uitbundig.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dances

Dances

12-11-2011 om 13:30

Ik vind

'm SUPER! Ja, echt heel goed. Complimenten!

ijsvogeltje

ijsvogeltje

12-11-2011 om 13:33

Goed volgens zoon

Zon van 9 keek zojuist de intocht en knikte goedkeurend "Goeie acteur!".

Goed!

Ik vond hem heel goed. Wist niet goed wat te verwachten van deze acteur (Stefan de Walle) maar ik ben blij verrast. Beetje uitbundig maar geen karikatuur van Bram vd Vlugt gelukkig.

ik vond hem ook goed. Inderdaad uitbundig, vrolijk, enthousiast. Weer een 'jonge' sinterklaas.

Pepernoot

Pepernoot

12-11-2011 om 21:02

Reactie van prepuber

Ik liet prepuberella een foto zien van mijnheer van de Walle. Zij concludeerde dat hij er als Sint een stuk beter uitzag

mik

mik

12-11-2011 om 22:43

Leuk, maar

leuk en uitbundig inderdaad, maar volgens dochter had hij wel zijn mijter achterstevoren op. De bling-blingsteentjes zaten aan de achterkant

costa

costa

13-11-2011 om 10:01

Ja mik

Het was mij ook opgevallen, zijn mijter zat achterstevoren! Maar ik moet zeggen dat ik hem 100% mee vond vallen,beetje uitbundig maar niet storend.

Stem

Ik vind 'm ook heel goed. Mooie stem ook. Het is wel even wennen met die woeste arm gebaren. En die mijter achterstevoren vond ik wel een goeie grap. Op twitter schreef Klaas dat hij die ochtend zijn svhoenen ook al verkeerd om had, maar dat had hij sneller door.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

toja

toja

13-11-2011 om 11:14

Zoon

Van 10 fluisterde in mijn oor dat hij hem wel erg "jong" vond doen voor zo'n oude man....

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.